Skip to main content

Krijg steeds plaats sim op de horloge… sim zit erin.

ook pincode uitgezet

Hi @Nma, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de SIM-kaart niet wordt herkend door het horloge van jouw zoon. Werkt de SIM-kaart wel als je hem in een telefoontoestel plaatst? Mocht dat ook niet het geval zijn, dan lijkt het op een probleem met de SIM-kaart. Je kunt dan het beste een nieuwe SIM-kaart aanvragen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Simkaart is geactiveerd in telefoon en doet het daar wel in. Alleen niet in horloge


Ik heb zelfs n nieuwe horloge opgestuurd gekregen. Meld t zelfde probleem


Dank je wel voor de toelichting. Ik wil graag nagaan hoe de situatie aan onze kant in elkaar steekt. Zou je hiervoor in het profiel, onder het kopje ‘Persoonlijke opmerkingen’ het betreffende 06-nummer en het SIM-kaart nummer kunnen noteren en hieronder een seintje kunnen geven als dat is gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb beide horloges terug gestuurd. Werkte niet…. telecom winkel geprobeerd… alle stappen gedaan. Maar functioneert helemaal niet.

bedankt voor de reactie


Reageer