Skip to main content

Zojuist mijn prepaid tegoed gecontroleerd, nog €6,40 beschikbaar, geen bonustegoed. Dus opgewaardeerd met €20,--. Melding van KPN: je hebt nu €41,40 tegoed! Dat blijkt dan te bestaan uit €26,40 plus nu €15,-- bonus tegoed. Maar de melding “Dit is houdbaar tot 29 april 2023” is minder leuk. Sinds wanneer is het tegoed niet meer onbeperkt houdbaar? Die €41,40 krijg ik nooit op in een half jaar. Dat is dus snel door KPN verdiend! 

Hallo @ReinW , die datum is 6 maanden in de toekomst, het punt waarop het tegoed bevroren wordt als je tot die tijd geen gebruik zou maken van het tegoed. Maar iedere keer als je de prepaid actief gebruikt schuift die datum vanzelf door.

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).
https://www.kpn.com/prepaid/veelgestelde-vragen-over-prepaid.htm


Hoi, @ReinW .

Iedere keer als je ermee belt, smst of data gebruikt via 4G gaat die 6 maanden weer opnieuw (!) lopen. Het wordt dus steeds vooruit geschoven. Ik doe soms wel 1½ jaar met het tegoed na een opwaardering 😉😀


Dank jullie wel @RBxx en @PeterG voor de info; ik ben weer op de hoogte.