Skip to main content

Sinds een dag of 2 werkt het opvragen van de sms code om in te loggen in de prepaid app niet meer. Ik heb met een ander toestel mijzelf gebeld.  Bemerkte dat ik niet op mijn 06 maar wel op het +31 6 nemmer bereikbaar ben. De toetsellen zitten beide op een nedetlands netwerk

 

Ik kan plotseling mijn data verbruik niet meer controleren???

 

Hoi @Hans Bos en welkom hier op ons forum :)

Wat is op dit moment de stand van zaken? De eerste keer als je de app opent, vragen we om je 06-nummer. Dan sturen we je een verificatie-code. Die voer je in in de app en dan is deze klaar voor gebruik. Deze sms ontvang je eenmalig. Verder geef je aan dat je jezelf hebt gebeld met een ander toestel maar dat je dan niet op je 06 nummer bereikbaar bent maar wel op het +31 6 nummer; kun je dit nader toelichten? Het wordt me niet geheel duidelijk wat je hier precies mee bedoelt!


Ik heb zaterdag 13 aug 2022 via de prepaid app een product aangeschaft. Sindsdien ben ik niet meer bereikbaar op 06 en niet op 0031. Zowel telefoon als ook sms. Dus daardoor kan ik ook niet meer een toegangscode krijgen tot de prepaid app.

Ik ben wel via +31 bereikbaar.

Ik heb dit bij de kpn helpdesk gemeld, verwacht dat ze me as woensdag terugbellen. 

Ik wacht nog tot as woensdag, ander weet ik t ook niet meer.

 

Admin: Topic samengevoegd voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 


Hallo @Hans Bos als +31 via jouw telefoon wel werkt is het toch ook goed?

Ik heb niks met het buitenland, maar heb al mijn contacten met +31…. ingevuld en niet met 06…..


Ik heb zaterdag 13 aug 2022 via de prepaid app een product aangeschaft. Sindsdien ben ik niet meer bereikbaar op 06 en niet op 0031. Zowel telefoon als ook sms. Dus daardoor kan ik ook niet meer een toegangscode krijgen tot de prepaid app.

Ik ben wel via +31 bereikbaar.

Ik heb dit bij de kpn helpdesk gemeld, verwacht dat ze me as woensdag terugbellen. 

Ik wacht nog tot as woensdag, ander weet ik t ook niet meer.

 

Admin: Topic samengevoegd voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Laten we dan eerst even afwachten wat er woensdag uit gaat komen @Hans Bos. Mocht ik tegen die tijd nog wel iets voor je kunnen doen, laat dit dan vooral weten!