Skip to main content

Opwaarderen via sms naar 1299 moet je pincode invoeren.

Ik wil deze pincode wijzigen, hoe doe ik dat ??

Welkom op ons Forum @Alias Herman. Je kunt je pincode (hopelijk) wijzigen op de volgende manier. Ik weet niet 100% zeker of deze instructie werkt: 

  1. Het zou moeten kunnen door te bellen met 1244, daarna optie #8 voor mobiel opwaarderen en vervolgens zou er een optie zijn van 'Het wijzigen van de eenmalige code'. Via deze optie kan het aangepast worden.

Je kunt de huidige pincode zelf ook terugvinden (mocht je die vergeten zijn). De pincode wordt namelijk als laatste in het betaalkenmerk getoond bij je bankafschrijving. Wanneer je pincode bijvoorbeeld 1234 is, zal het er zo uit zien: Code: 1234.
Verder staat hij ook bij de € 0,01 die je moest pinnen om de code aan te maken.

 


Ik heb me via 1244 aangemeld. Krijg binnen 5 dagen bericht om bankgegevens te registreren.

In de toekomst wil ik graag opwaarderen door een sms te (ipv te bellen naar 1244) sturen naar: 

1299 met de tekst : plus 10 01234 (10 is bedrag en 01234 is pincode)

Hoop dat dit tzt gaat lukken.


Yes, dat moet lukken 🙂 Op onze site vind je meer informatie over opwaarderen via sms


Nog steeds geen bericht ontvangen van KPN m.b.t. registreren bankgegevens.

 


Misschien dat het weekend voor vertraging zorgt? En weet je ook via welke weg je bericht zou krijgen om je gegevens aan je bankgegevens te registreren? Misschien dat je naast je sms'jes ook je mail (en spamfolder) in de gaten kunt houden.

Wacht het nog even af, want uit je bericht maak ik op dat het aanmelden gewoon goed gelukt is.  


Ik heb geen idee hoe ik bericht zou krijgen om bankgegevens te registreren.

Alleen toen ik belde met 1244 kreeg ik de melding “u heeft zich succesvol geregistreerd”

 


Wat misschien ook handig is, is om de Prepaid app te downloaden op je toestel. Daar kun je ook alle (financiële) zaken regelen omtrent prepaid. Kun je verder in MijnKPN eens kijken wat voor bankgegevens daar staan? Ik weet niet of dit effect heeft namelijk. 


Via prepaid app “automatisch afschrijven” geactiveerd door € 0,01 over te maken.

Nu zal het wel goed komen.


Reageer