Probleem met SMS-opwaarderen van mijn PrePaid-abonnement:
Heb altijd zo opgewaardeered, nooit problemen. Ook al een aantal maal met het nieuwe toestel (Nokia 7.1) gedaan. sms “PLUS 10 1234” (die 1234 is niet mijn echte code natuurlijk naar 1299 en prompt een sms terug dat er 10 Euro is bijgeschreven.
Tijdens een buitenlands werkbezoek is het niet mogelijk gebleken per sms op te waarderen. Een telefoongesprek werd zelfs afgebroken. Ding deed niets meer. Toen telefoon van collega moeten gebruiken. Terug in Nederland wel weer kunnen sms-en en bellen, maar sms-opwaarderen lukt altijd nog niet.
Meestal krijg ik totaal geen reactie op de opwaardeer-sms-pogingen. Een enkele keer was de reactie “alias X niet herkend".
Een bezoek aan de lokale KPN-winkel heeft weinig geholpen. “Zet uw telefoon eens uit en aan.” Helpt niet.
Opnieuw registreren voor SMS-opwaarderen via de KPN-site loopt in een kringetje: er wordt gevraagd een verificatiecode in te vullen, die per sms is gekomen. Doe ik. En dan kom ik weer terug in het scherm om een verificatiecode aan te vragen. Twee maal gedaan.
Daarna nog eens geprobeerd via sms op te waarderen: geen reactie.
Ga alstublieft niet komen met de oplossing om een onbeperkt abonnement te gaan nemen, zoals de KPN-winkel voorstelde. Dat is natuurlijk een Mercedes kopen omdat mijn VW niet wil starten….
Opwaarderen met een kaart (via internet of winkel) is geen optie want op locatie moet indien nodig opgewaardeerd kunnen worden.
Opwaarderen via een App is ook geen oplossing want lang niet overal is internet aanwezig: moet gewoon via het telefoonnetwerk kunnen.
Graag zou ik vernemen hoe die perfecte constructie van het sms-opwaarderen voor mij gerepareerd zou kunnen worden.
Ton77.