Skip to main content

Ik probeer het automatisch opwaarderen uit te zetten zonder de mobiel binnen bereik. Het is het toestel van mijn schoonmoeder die in een zorglocatie is en daar zijn we maar af en toe, inmiddels staat er zoveel geld op het tegoed dat we het voorlopig willen uitzetten maar zo makkelijk is dat niet. Ik heb het inmiddels al op verschillende manieren geprobeerd maar nergens is de optie uitzetten hiervan te vinden.

graag spoedig hulp want het tegoed loopt zo alleen maar op

 

Annabella

Hopelijk is de telefoon gekoppeld in een MijnKPN account want dat is wel de route.

Zie hier:

Meer topics.

Om alsnog te koppelen moet je de telefoon wel bij de hand hebben i.v.m. de sms-controle.

Als het allemaal écht niet lukt zal een moderator hier wel bij kunnen helpen, denk ik. Die komen hier nog. Dan is het handig als de gegevens van die telefoon in je profiel staan. Naam (gebruiker), en het 06 nummer. Niet hier plaatsen maar in je profiel.

Een prepaid die automatisch opgewaardeerd wordt vervalt ook niet automatisch.

LET OP: als het wel gelukt is om de aut. opwaardering stop te zetten dient de telefoon wel af en toe gebruikt te worden. Om het tegoed op te maken EN om 'm geldig te houden. Als er een half jaar (180 dagen om precies te zijn) niet mee gebeld wordt wordt uitgaand bellen al geblokkeerd (en het tegoed dus ook). Je hebt dan nog 90 dagen om het, met opwaarderen, weer los te krijgen. Doe je dat niet vervalt de aansluiting én het beltegoed wat er nog staat. Dat kun je helaas niet terug krijgen. Dus op maken is het devies.

Prepaid en automatisch opwaarderen vind ik niet bij elkaar passen overigens. Is veel duurder dan abonnement namelijk en het begint dan wel erg op een abonnement te lijken.