Skip to main content

Ik heb verscheidene KPN Prepaid simkaarten aangeschaft en gekoppeld aan de MijnKPN omgeving (zowel in de MijnKPN app op mijn telefoon als via de MijnKPN omgeving op de website van KPN). De simkaarten zijn netjes in beeld in mijn account, en ik kan ook het tegoed gewoon inzien. Echter, ik kan sinds kort niet meer het standaard tariefplan aanpassen. Ik wil graag voor alle simkaartjes het tariefplan aanpassen naar het bonustarief, maar ik krijg telkens een foutmelding, zie onder. 

 

Daarnaast merk ik dat wanneer ik vanuit de opwaardeerpagina van KPN (https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm) een losse bundel koop, deze ook niet zichtbaar wordt in de MijnKPN omgeving en ook niet in de mijnKPN app. Of het wél werkt in de KPN Prepaid app weet ik niet, omdat ik deze niet gebruik voor dit telefoonnummer (met die app kan je slechts 1 prepaid nummer koppelen, dus dat is voor mij niet praktisch). 

Ik heb dit inmiddels voor meerdere nieuwe prepaid telefoonnummers geprobeerd en bij alle nummers is het probleem gelijk. Ik hoor graag wat ik kan doen om dit op te lossen!!

Hoi @LennartSuselbeek, welkom hier. 

Je kan dus voor geen van de nummers het tariefplan aanpassen. Je krijgt een foutmelding. Zowel in de app als in de browser begrijp ik. Heb je het ook al incognito geprobeerd? Of na het verwijderen van cache en cookies etc.?

En tegoed op vragen kan op meerdere manieren, ook door te bellen. 


Hoi @LennartSuselbeek, welkom hier. 

Je kan dus voor geen van de nummers het tariefplan aanpassen. Je krijgt een foutmelding. Zowel in de app als in de browser begrijp ik. Heb je het ook al incognito geprobeerd? Of na het verwijderen van cache en cookies etc.?

En tegoed op vragen kan op meerdere manieren, ook door te bellen. 

Hoi Bart_Z, het werkt weer! ik was eerst al heel blij met je oplossing van incognito want dat werkte, maar toen ik het daarna gewoon via de reguliere browser mogelijkheid probeerde, toen werkte het ook. Dus het lijkt er op dat de fout al verholpen was. 

 

Wat betreft het opvragen van je tegoed; dat weet ik, maar bellen met een simkaart die 100km bij je vandaan in de wildcamera zit is doorgaans niet echt mogelijk, en evenmin is het mogelijk om een SMS bericht te versturen vanuit een wildcamera. Dus dan blijft de APP of MijnKPN website over, en daarop zie ik dus wél het tegoed, maar niet de los gekochte bundel…

 

Maar niettemin bedankt, ik ben enorm geholpen!


Top dat het weer werkt. 

Gebruik je trouwens de Mijn KPN app, of de speciale KPN Prepaid app, daar kun je de bundels wel in inzien, die hele app was ik even vergeten. 


Ik gebruik de MijnKPN app, omdat de KPN Prepaid app maar 1 telefoonnummer kan koppelen. Dat werkt dus niet als je verscheidene nummers hebt. 


Nee snap ik, al heb je daar  wel meerdere mogelijkheden.Â