Skip to main content

Er is tegoed van mijn prepaid account verdwenen. Ik heb opgewaardeerd met 30 eu, waarbij ik 20 eu bonustegoed kreeg. In totaal dus 50 eu tegoed, vanaf 0 eu. In de prepaid app, tussen de opwaardering en twee dagen later, is er in totaal ~4 euro verbruikt. Echter staat het totale tegoed op dat moment op 39 eu. Er is dus ~7 euro verdwenen.

 

Ik heb hierover al 5 keer contact gehad met KPN, via de telefoon en in de winkel. Iedereen die ik heb gesproken erkent dat het probleem er is, komt er niet uit, en vertelt dat ik terug kan worden gebeld (twee keer de volgende dag). Ik ben NOOIT terug gebeld.

 

Of er klopt iets niet in de app en ik heb daadwerkelijk in 2 dagen tijd 11 euro verbruikt, of het tegoed is verdwenen. Dit speelt nu al een maand.

 

En waarom word ik nooit terug gebeld?

 

Update:

Ik heb zelf weer de klantenservice gebeld. Ik heb het bedrag terug gekregen, en er werd mij verzekerd dat dit niet weer gebeurd (of eerder is gebeurd). Echter is het probleem nog steeds onbekend. Er is dus altijd nog een mogelijkheid dat dit weer kan gebeuren. Vooralsnog houd ik het in de gaten.