Skip to main content

Wij hebben een TPlinkM7350 mifi. Speciaal voor de vakanties een KPN prepaid Sim kaart aangeschaft. Heb wel een WiFi verbinding maar geen internet. Alle combinaties van APN instellingen al geprobeerd. (Reeds diverse topics bekeken maar nog geen oplossing) Wie weet raad? 

Hi @Haege,

Waar ik nu als eerst benieuwd naar ben: zijn jullie in Nederland of is de simkaart voor het eerst in gebruik genomen in het buitenland?

En hebben jullie wél internet als jullie 1 van jullie andere simkaarten in de mifi router proberen?

Hoor het graag!


SIM card in Nederland Al gebruikt (uitgetest). Staan nu in Frankrijk. 


En in Nederland werkte hij prima in de mifi router?

Wat gebeurt er als jullie de prepaid simkaart in 1 van jullie telefoons testen, werkt het internet dan wel?


Helaas, op de telefoons werkt de prepaid kaart ook niet, geen internet ! 


Ps : nadat ik mijn bundel op 4 juni met 1 GB verhoogd hebt doet ie het niet meer. 3 en 4 juni in het buitenland wel en ja de opwaardering niet meer. Dit is wel heel vreemd. Misschien hier ook even naar kijken!


Ik kijk er graag even naar @Haege, zou je daarvoor ook het simkaartnummer van de betreffende simkaart willen noteren in je profiel? Dit kan in het opmerkingsveld helemaal onderaan.


Staat erin ( ben benieuwd)


Bedankt @Haege!

Ik zie dat er op 4 juni 1Gb aan data toe is gevoegd en dat dit vervolgens tussen 4 en 8 juni volledig is verbruikt. De grootste datasessie is afgerond op 08-06-2022 09:04:45, dit was 0,5Gb in 1 keer.

De mifirouter heeft dus wél verbinding gemaakt en alle data op verbruikt. Dat het nu niet werkt, komt doordat er helemaal geen tegoed meer aanwezig is op de simkaart, als jullie weer opwaarderen of direct een nieuwe databundel kopen, zullen jullie weer kunnen internetten!


Beste Maya, gisteren nieuwe data bundel gekocht. Mifi router even opgestart en nu alweer 482 verbruikt. Verbruik staat ook niet geregistreerd in verbruiks gegevens app. Kun jij nog een s checken ? 


Ik zie dat er inderdaad al weer een flink deel van de bundel verbruikt is, maar wij kunnen en mogen vanuit privacy wetgeving niet zien waaraan.

Welke apparaten hebben jullie verbonden met de mifirouter? Als dat bijvoorbeeld een mobiele telefoon is, kunnen jullie bij de instellingen an het betreffende toestel wel zien hoeveel data er in een bepaalde periode verbruikt is via de wifi en waar die data aan op is gegaan. Misschien wordt het daardoor iets duidelijker!