Skip to main content

Geachte heer, mevrouw

 

ik heb een internet prepaid bundel van 128 mbit gekocht maar deze is onvoorstelbaar traag

willen jullie deze van mijn telefoon halen?

Hoef geen geld terug
 

met vriendelijke groet

  1. Weyers

 

 

Hallo @B2401 ,

Dat verwijderen van die bundel gaat helaas niet. Je zult de maand moeten uitzitten. Pas daarna kan je eventueel een betere bundel aanzetten.


Beste 

zelf kun je dat helaas niet maar medewerkers van KPN wel. Heb hier eerdere berichten over gelezen. Moet alleen met hun in contact zien te komen en dacht dat dit de juiste manier was.


Welkom op ons forum, @B2401! Als ik het goed heb, heb je een Onbeperkt Online bundel aangeschaft. Hiermee kan je een maximale snelheid van 128 Kbit/s halen. Dat is inderdaad niet heel snel, maar is voldoende om Whatsapp berichtjes te ontvangen en te versturen. Met een goede dosis geduld zou je een webpagina kunnen openen, maar filmpjes kijken gaat zeker niet lukken. Ik begrijp dat je had verwacht dat deze bundel sneller zou zijn en daarom wil je deze bundel nu laten verwijderen. Helaas is dit niet mogelijk. Ook wij, de klantenservice, kunnen deze bundel niet verwijderen. Er zit niets anders op dan te wachten tot deze bundel is verlopen. Daarna kan je een andere bundel aanschaffen met sneller internet.


Goedemorgen Denise

Ik heb de verkeerde bundel gekozen

Erg lastig want we zijn met vakantie en kan nu niet veel.

 

Met vriendelijke groeten

W. Weyerd


Hallo @B2401 ,

Dat verwijderen van die bundel gaat helaas niet. Je zult de maand moeten uitzitten. Pas daarna kan je eventueel een betere bundel aanzetten.

Beste 

zelf kun je dat helaas niet maar medewerkers van KPN wel. Heb hier eerdere berichten over gelezen. Moet alleen met hun in contact zien te komen en dacht dat dit de juiste manier was.

 

@B2401 

Waar heb jij gelezen dat KPN Medewerkers dit wel kunnen? Want dat hebben zij namelijk nog nooit gekund…

 


Blijft wel vreemd dat KPN dit probleem niet oplost, kan namelijk heel makkelijk door bundels te kunnen laten stapelen.

Tmobile heeft voor prepaid bv ook zo een 128kbit bundel, maar daarboven kan je gewoon een extra dag en maandbundel kopen, als de data van de snelle maand/dag bundel dan op is, dan val je weer terug op de 128kbit totdat die ook weer verlopen is.

Zo moeilijk is dat niet…


@B2401 Lastig, inderdaad, maar dat verandert de situatie helaas niet. Het systeem staat het niet toe om een andere bundel over een al geactiveerde bundel heen te plaatsen.


Welkom op ons forum, @B2401! Als ik het goed heb, heb je een Onbeperkt Online bundel aangeschaft. Hiermee kan je een maximale snelheid van 128 Kbit/s halen. Dat is inderdaad niet heel snel, maar is voldoende om Whatsapp berichtjes te ontvangen en te versturen. Met een goede dosis geduld zou je een webpagina kunnen openen, maar filmpjes kijken gaat zeker niet lukken. Ik begrijp dat je had verwacht dat deze bundel sneller zou zijn en daarom wil je deze bundel nu laten verwijderen. Helaas is dit niet mogelijk. Ook wij, de klantenservice, kunnen deze bundel niet verwijderen. Er zit niets anders op dan te wachten tot deze bundel is verlopen. Daarna kan je een andere bundel aanschaffen met sneller internet.

Dank je voor de reactie

ik heb via een andere provider een bundel gekocht. Het is voor zo opgelost


Het is inderdaad een irritant probleem; ik had ook een nieuwe bundel gekocht want aan een 128kbits heb je niet veel alleen kan deze bundel niet gebruikt worden omdat de onbeperkt bundel geldig blijft. Het zou beter zijn als je je bundel kan selecteren of het duidelijk te maken wanneer je nieuwe bundel koopt. Nu klein beetje geld voor niets besteed


Klopt helemaal, ongelofelijk dat je geen keuze voor verwijderen hebt.

ik heb een andere provider die meer mogelijkheden bied. Helaas KPN