Skip to main content
Vraag

Trage prepaidbundel verwijderen

• September 9, 2020
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo, ik deed hetzelfde: kocht een maanbundel voor onbeperkt internet, kwam erachter dat de snelheid te laag was en schafte een nieuwe maandbundel van 1GB aan. Kan de moderator de ‘trage’ verwijderen aub?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 9, 2020

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @DeMouw, welkom! Supervervelend dit natuurlijk! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en evt. simkaartnummer(s)? Ik help je er graag verder mee, maar wil al op voorhand zeggen dat ik deze naar verwachting niet kan verwijderen :-(. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2020

Beste Marcia, De gevraagde gegevens heb ik ingevuld in mijn persoonlijk profiel. Ik hoop dat je de maandbundel ‘Onbeperkt (traag) internet’ kunt verwijderen. Uit andere posts begreep ik dat dit wel mogelijk zou zijn. Alvast bedankt.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb het wel geprobeerd, maar krijg de melding dat het niet mogelijk is. Betekent helaas dat ik het niet in orde kan maken voor je. De bundel loopt 5 oktober af. Daarna kan je een andere bundel kiezen. Excuses voor het ongemak!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 12, 2020

Jammer. Bedankt voor de moeite.