Skip to main content

Hallo,

Gistermiddag hadden we een storing thuis in ons netwerk dus had ik tijdelijk een sneller internet nodig om door te kunnen werken.

Normaliter heb ik de onbeperkte bundel van 128Kbit/s, echter is deze uiteraard te traag voor werk en heb ik de 1 GB bundel vanĀ 25 Mbit/s geactiveerd om toch nog door te kunnen werken via de hotspot.
Ā 

Wat blijkt nou, als je 2 bundels actief hebt dan word de bundel geactiveerd met de meeste data (de onbeperkte). Dus dan zit je alsnog op de onbeperkte bundel van 128Kbit/s in plaats van de 1 GB bundel metĀ 25 Mbit/s.Ā 

Ik heb dus voor niks de 1 GB bundel gekocht omdat deze niet gebruikt word.

Ā 

Is er ook een mogelijkheid om de 1 GB bundel te forceren totdat deze op is overgaan op de onbeperkte bundel?

Bedankt!

@Dennis_NĀ Welkom op het forum. Wat vervelend dat je last hebt (gehad) van een storing. En wat een mooie creatieve oplossing. Helaas werkt dit echter niet. Het is niet mogelijk om de onbeperkte bundel te omzeilen. Zou je voor mij wel je forumprofiel willen invullen met het mobiele prepaid nummer waar het over gaat? Dan ga ik uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen.Ā 


@Rutger_Ā  Zeker, ik heb mijn forumprofiel ingevuld.Ā 

Zal de onbeperkt bundel ooit groeien qua snelheid,Ā of een andere onbeperkte bundel met meer snelheid komen?Ā 

Ā 


@Rutger_Ā  Zeker, ik heb mijn forumprofiel ingevuld.Ā 

Zal de onbeperkt bundel ooit groeien qua snelheid,Ā of een andere onbeperkte bundel met meer snelheid komen?Ā 

Ā 


Je weet het nooit natuurlijk, een jaartje terug samen hier met een moderator een verbeter voorstel ingediend bij kpn met het verzoek de snelheid op zijn minst te verdubbelen, dit was het antwoord:

Sorry dat het zo lang heeft geduurd om hier duidelijkheid over te krijgen. Hoewel de propositiemanager sympathiek tegenover dit idee staat is het niet gelukt deze erdoor te krijgen. Ik hoop dat dit in de toekomst nog eens wordt heroverwogen. Tot dat moment blijft de snelheid 128Kb/s.

https://forum.kpn.com/prepaid-16/onbeperkte-prepaid-bundel-464923/index2.html

We zijn nu wel een jaar verder natuurlijk, dus weet verder niet hoe ze er nu tegenover zouden staan.

T-Mobile (Prepaid) heeft dezelfde bundel voor 7,50e en de uploadsnelheid is wat hoger dan bij kpn, wat goed uitkomt voor bellen via whatsapp.


@Dennis_NĀ Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. Ik heb in dit geval de kosten van de gekochte bundel die niet gebruikt kan worden vergoed. Er is dus ā‚¬9,99 toegevoegd aan het beltegoed. Voor wat betreft de snelheid heeft @Misja20Ā al een erg goed antwoord gegeven. Vooralsnog staat er geen verhoging voor de snelheidĀ van deze prepaid bundel gepland helaas.Ā 


dit is een hoopvol bericht van de kant van Rutger. Ik heb namelijk een in zekere zin vergelijkbaar probleem. Ik wilde een ā€˜alles-in-1-instapā€™ bundel kopen, maar omdat ik twijfelde of de aankoop goed was gegaan heb ik nogmaals op de bevestigingstoets gedrukt en zodoende heb ik voor deze maand nu tweemaal dezelfde bundel. Blijkbaar is die tweede bundel dus te annuleren.


@LaarmanĀ Het is helaas niet mogelijk om een bundel te annuleren of deze uit te zetten nadat hij is aangeschaft. In het geval van @Dennis_NĀ heb ik bij wijze van uitzondering de kosten van de bundel waarvan het niet mogelijk was deze te gebruiken vergoed. In dit geval zijn beide bundels wel te gebruiken, toch zou ik graag nog voor je willen uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met het prepaid nummer waar het om gaat, en zou je het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan doen.Ā 


IkĀ  heb mijn profiel ingevuld


@LaarmanĀ Op dit moment heb ik niet de mogelijkheid om de bundel te vergoeden, omdat deze nog gebruikt zou kunnen worden. De geldigheid van de bundel verloopt op 04-08-2020, zou je iets voor deze datum hier opnieuw een bericht kunnen achterlaten?


Beste Riutger,

dank je wel voor je reactie. Omdat ik deze vraag ook als vraag had gesteld en niet alleen als reactie op het probleem van Dennis heb ik op die vraag inmiddels een reactie van Remco en mijn vraag is beantwoord en het probleem opgelost.