Skip to main content

Beste,

Ik kreeg bericht dat mijn simkaart vervangen moest worden. Vandaag heb ik deze simkaart gewisseld en geactiveerd. Ik kan gebeld worden en kan ook SMS-berichten ontvangen. Echter kan ik niet uitbellen of zelf SMS-berichten versturen. 

Als ik bel krijg ik de boodschap: 

“Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.”

Het beltegoed is nog geldig tot 7 december 2024. Op een ander draadje in dit forum blijkt dat er nog eerst een blokkade verwijderd moet worden:

Prepaid: uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld | KPN Community

Kunt u er voor zorgen dat deze blokkade weer verwijderd wordt?

Alvast bedankt!

Hallo @WATB ,

Het kaartje moet nog een verdere update ontvangen vanuit KPN. Een blokkade moet opgeheven worden. Bel morgen tussen 8.00 en 18.00 naar 0800-0402. Of regel het in een KPN-winkel. Het is belangrijk dat dit morgen geregeld heeft

Hoi @WATB, welkom op onze community! Is het nog gelukt je simkaart weer te activeren?

Hmm. Ik krijg een déjà vu.

Zelfde situatie. Scherpe helpdeskmedewerker vond (onterechte) blokkade en zette dat uit.

Bij contact met 0800-0402 of in een kpn winkel verwijs dan naar dit topic en specifiek de gelinkte reactie.

Klopt @PeterG 

Daarom had ik inderdaad al verwezen naar 0800-0402 voor het opheffen van die blokkade.

Hallo @WATB ,

Het kaartje moet nog een verdere update ontvangen vanuit KPN. Een blokkade moet opgeheven worden. Bel morgen tussen 8.00 en 18.00 naar 0800-0402. Of regel het in een KPN-winkel. Het is belangrijk dat dit morgen geregeld heeft

Tekst uit jouw aangehaalde topic: 

Zojuist het geadviseerde 0800 nummer gedraaid.

Vriendelijke mevrouw ging kijken, zelfde verhaal, alles staat al actief, u zou moeten kunnen bellen…

2 tellen stilte, mevrouw kijkt even verder en ziet dat al mijn uitgaande lijnen geblokkeerd staan…

(Geen verklaring hoe dit kon gebeuren)

Zij kon deze instelling direct ongedaan maken en…. Jawel, het werkt weer, ik kan weer uitgaand bellen en SMS-en…

Reageer