Hallo,da wir ein Mobilheim in den Niederlanden besitzen,möchten wir gerne für die Sommerferien die unlimitedt Data Sim Karte kaufen. Ich habe mich bereits über fb mit einer netten Dame unterhalten, die aber leider nicht so gut deutsch kann...und so reden wir manchmal aneinander vorbei.Daher hoffe ich hier auf Hilfe. Ist es richtig, dass ich die Karte vor Ort in einem Shop kaufen kann und dafür ein niederländischer Konto benötigt? Ich habe hier im Forum gelesen,dass nur ein Personalausweis erforderlich ist. Wenn man ein Konto benötigt, wo kann ich eines eröffnen??? Ich wäre über ein paar Infos sehr dankbar…
Hallo, aangezien we een stacaravan in Nederland hebben, willen we graag de onbeperkte data simkaart kopen voor de zomervakantie. Ik heb op fb al een aardige mevrouw gesproken, maar helaas spreekt ze niet zo goed Duits...en zo praten we soms langs elkaar heen, dus ik hoop hier op hulp. Klopt het dat ik de kaart lokaal in een winkel kan kopen en dat ik daarvoor een Nederlandse bankrekening nodig heb? Ik las hier op het forum dat alleen een identiteitsbewijs nodig is. Als iemand een account nodig heeft, waar kan ik er dan een openen??? Ik zou erg dankbaar zijn voor wat informatie...
Admin: vertaling toegevoegd