Skip to main content
Vraag

Van abonnement naar prepaid, simkaart werkt niet in het buitenland

• April 5, 2024
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Ik ben geƫmigreerd binnen EU, zodoende abonnement omgezet in prepaid. Dit is met een e-sim. Ik kan niet meer bellen of gebeld worden met dit nummer.

Hoe is dit op te lossen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ai @Mrgreenery, als je E-sim niet werkt na het omzetten van je abonnement naar Prepaid, is daar helaas geen makkelijke en snelle oplossing voorĀ šŸ˜“

Het aanvragen van E-sim bij PrepaidĀ is niet mogelijk, met als enige uitzondering het omzetten van een abonnement naar een Prepaid aansluiting zoals bij jou nu het geval is. Waarom je E-sim nu niet werkt is me niet helemaal duidelijk, maar feit is wel dat we niet de mogelijkheid hebben om nu alsnog een E-sim actief te krijgen bij je Prepaid nummer.

Wat we wel kunnen doen is een nieuwe fysieke simkaart opsturen, naar een Nederlands adres. Mocht je dus familie/vrienden/kennissen hebben die de simkaart voor je zouden kunnen doorsturen, dan kan je het beste even bellen met 0800-0402/+31612001200, zodat mijn collega's je hier verder mee kunnen helpen. Via Facebook of X word je ook snel geholpen, mocht je lieverĀ niet willen bellen vanwege de kosten.Ā