Ik heb reeds een account bij KPN, 2 mobiele telefoons, zijn zichtbaar in mijn productoverzicht. Echter ik kan nog steeds het verbruik niet inzien. Ik hou bewust abonnement af, maar ben qua beltegoed best een goede klant. Dus waarom krijg ik die service niet?
Hallo
Hallo,
ik heb dezelfde vraag. Juist in die KPN prepaid app zou je verwachten dit te zien. App opnieuw geïnstalleerd, losgekoppeld en weer verbonden. Geen resultaat.
Ik ben dan wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet in de Prepaid app
Hallo Jeroen
Dat ziet er zo uit Data verbruik op de 25e oktober en hoeveel euro, die buiten de bundel vielen staat er niet bij Eveneens de aankoop van een vervangende simkaart deze maand
Jeroen van KPN, alvast dank voor de reactie. Vragen:
- hoe kan ik instellen dat ik een email krijg als er gereageerd is op een forumpost die ik zelf heb aangemaakt of waar ik aan mee doe?
- Ik werk meestal vanaf mijn PC, windows 10 , kan ik zo n app ook installeren op de PC? Zo ja hoe
- aan de reactie van Rob Tweet is blijkbaar nog steeds niet te zien wat het dataverbruik is.
Na het weekend ben ik nog maandag vrij geweest
Je kunt je abonneren op een topic, zodat je altijd een melding krijgt van een nieuwe reactie. Als je bij de eerste post in dit topic klikt op "Topic volgen" dan ben je altijd verzekerd van een melding.
Ik ga intern melding maken van het feit dat het verbruik op dit moment niet zichtbaar is in de specifieke app. Hopelijk is dit dan snel wel weer zichtbaar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.