Skip to main content

Ik heb reeds een account bij KPN, 2 mobiele telefoons, zijn zichtbaar in mijn productoverzicht. Echter ik kan nog steeds het verbruik niet inzien. Ik hou bewust abonnement af, maar ben qua beltegoed best een goede klant. Dus waarom krijg ik die service niet?  

Hallo ​@SusHar, het gaat om Prepaid, begrijp ik dat goed? KPN heeft een aparte app voor Prepaid: De nieuwe KPN Prepaid app

Hallo, 

ik heb dezelfde vraag. Juist in die KPN prepaid app zou je verwachten dit te zien. App opnieuw geïnstalleerd, losgekoppeld en weer verbonden. Geen resultaat. 

Ik ben dan wel benieuwd hoe het er bij jou uit ziet in de Prepaid app ​@Rob Tweet 

Hallo Jeroen

Dat ziet er zo uit  Data verbruik op de 25e oktober en hoeveel euro, die buiten de bundel vielen staat er niet bij  Eveneens de aankoop van een vervangende simkaart deze maand 

Jeroen van KPN, alvast dank voor de reactie. Vragen:

1. hoe kan ik instellen dat ik een email krijg als er gereageerd is op een forumpost die ik zelf heb aangemaakt of waar ik aan mee doe? 
  2. Ik werk meestal vanaf mijn PC, windows 10 , kan ik zo n app ook installeren op de PC? Zo ja hoe
  3. aan de reactie van Rob Tweet is blijkbaar nog steeds niet te zien wat het dataverbruik is.

@Jeroen van KPN Zou je nog kunnen reageren op mijn vragen? 

Na het weekend ben ik nog maandag vrij geweest ​@SusHar. De community is niet een chat service waar altijd direct antwoord wordt gegeven. Apps zoals een Prepaid MijnKPN omgeving zijn er voor om op mobiele telefoons te gebruiken. Die zet je dus bij voorkeur op de telefoon waar het Prepaid wordt gebruikt. 

Je kunt je abonneren op een topic, zodat je altijd een melding krijgt van een nieuwe reactie. Als je bij de eerste post in dit topic klikt op "Topic volgen" dan ben je altijd verzekerd van een melding.

Ik ga intern melding maken van het feit dat het verbruik op dit moment niet zichtbaar is in de specifieke app. Hopelijk is dit dan snel wel weer zichtbaar. 

Reageer