Skip to main content

Ik snap er niks van. Mijn tegoed was bevroren. Ik heb dan een bundel genomen en mijn tegoed was weer terug. Ik had nog € 24,01 tot 22 april 2021. En nu is alles weg. Hoe kan dat??

 

Hallo @gitana ,

Je bent wellicht nog die extra bundel aan het opmaken. Kijk eens via de optie "Alle bundels bekijken".  
 

 


Hallo @gitana ,

Je bent wellicht nog die extra bundel aan het opmaken. Kijk eens via de optie "Alle bundels bekijken".  
 

 


Nee, mijn bundel is afgelopen. En meteen is alles weg. Vreemd.


Hoi @gitana,

Ik zoek het graag voor je uit. Even ter verduidelijking, er is ineens ongeveer 20 euro aan tegoed verdwenen, klopt dat? 


Hallo Hanna. Dat is mooi, dat je het wil uitzoeken. Ik had het n.l. al op gegeven. Maar zou toch graag weten hoe dat kan. Het klopt, dat er plots dik € 20,- is verdwenen. Ben erg benieuwd.


Hoi @gitana

mag ik vragen van wanneer de foto met jouw tegoed is genomen? 


Hallo Hanna. dat is op de dag dat ik die bundel heb genomen van die 100 mb voor € 3.99.

Dat zal dan 18 oktober 2020 zijn geweest. Toen heb ik die bundel betaald.

Hopende je hiermee van dienst te zijn.

Vr gr.


Hoi @gitana,

bedankt voor de informatie. Dat komt overeen met wat ik in het systeem kan vinden. 

De 100 Mb was binnen enkele dagen verbruikt. Daarna gaan de kosten per MB vanuit jouw beltegoed bundel, dit kan snel oplopen. Jouw tegoed is opgegaan aan data verbruik nadat jouw 100 MB bundel volledig is verbruikt. Voor specifieke details mag je mij een privébericht sturen.