Skip to main content

Op mijn iPhone 11 heb ik de KPN Prepaid app geïnstalleerd, echter blijf na het invoeren van mijn 06-nummer het volgende bericht/scherm staan “De code wordt aangevraagd, een moment geduld...” op deze app.

Ik heb al meerdere keren de KPN Prepaid app geïnstalleerd, maar het voormelde probleem blijft zich voordoen. 

Een sms met code van KPN heb ik niet ontvangen.

Graag een oplossing.

 

Nadat ik de app KPN Prepaid wel werkend heb, wil ik mijn KPN ID koppelen aan de KPN prepaid app

 

 

 

Hallo @Willig ,

Er lijken momenteel problemen te zijn met de Prepaid App. 

Probeer het over een paar dagen nog eens! 


@Noordzee Ik ervaar het vermelde probleem al de gehele middag met de KPN Prepaid app


Hallo @Willig ,

Er lijken momenteel problemen te zijn met de Prepaid App. 

Probeer het over een paar dagen nog eens! 

@Willig 

We zijn twee dagen verder. Hoe gaat het nu met de app? 


Tot op heden lukt het mij helaas niet om een code te ontvangen na het invoeren van mijn 06-nummer in de KPN Prepaid App. Vermoedelijk houdt dit verband met mijn eerdere reacties over de verbindingsproblemen met mijn iPhone 11.

Ik ben niet verder geholpen door KPN.


Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te proberen? Kijken of je daar de verificatiecode ontvangt als je de KPN Prepaid app op jouw eigen toestel installeert.


Ik heb geen ander toestel beschikbaar, dit heb al eerder aangegeven, zie mijn reacties over de verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 en KPN Mobiel. Velen ervaren ook verbindingsproblemen de iPhone 11 in combinatie met KPN Mobiel, en krijgen een iPhone 12 ter vervanging aangebonden.

Ik ben niet verder geholpen door KPN.


Dit is inderdaad een bekend probleem, @Willig. We hebben daar een apart topic voor: