Skip to main content

In mijn overzicht zit nu een verlopen prepaid nummer. Het nieuwe nummer heb ik wel kunnen koppelen maar het oude verlopen en niet meer bruikbare nummer kan ik nergens verwijderen.

 

Ik klik op de oude prepaid nummer maar nergens staat loskoppelen of verbergen. Dit zowel op Mijn KPN als op de kpn app.

 

Ik gebruik de gewone kpn app en niet de prepaid.

Hallo @A.Geel ,

In MijnKPN kun je dan kiezen voor producten en dan product verwijderen.

Kijk anders eens in de internetversie van Mijn KPN. 

 


Hi Noordzee,

 

Hartelijk bedankt voor je reactie.

Ik heb het al gevonden maar niet op een voor mij en waarschijnlijk vele anderen logische plek. In de KPN App: Profiel→ Abonnementen-->klik daar pas op de prepaid nr. -→ vervolgens klikken op verbergen.

Op de website mijn KPN kon ik helemaal niks vinden.

Zo wie so beschouw ik pre paid niet als abonnement en versta ik onder profiel gegevens toch iets anders.   Ook vraag vraag ik me af waarom KPN niet toestaat dat de door hen zelf op non actief gestelde pre paid tel. nr verwijderd kan worden maar alleen verborgen. Wat als dit Tel. nr. weer actief gemaakt zou worden en weer gebruikt gaat worden door een ander?

 


Hoi @A.Geel, fijn dat het gelukt is om het nummer te verbergen! Voor zover ik de informatie lees is het verbergen het nieuwe ontkoppelen. Je kunt het abonnement alleen weer tevoorschijn toveren als je hem opnieuw aan je MijnKPN koppelt en daar is een verificatie SMS voor nodig. Dus als het nummer weer naar iemand anders gaat en die het koppelt aan zijn of haar MijnKPN, dan wordt het automatisch van een eerder MijnKPN account ontkoppelt. 🙂 Ik markeer jouw reactie ook als beste antwoord, mocht in de toekomst nog iemand zoeken naar de manier om prepaid nummers uit het overzicht in de app te halen. Bedankt voor het delen! 


@A.Geel 

Na een jaar is uw bericht nog steeds handig. Ik heb al een paar keer geprobeerd erachter te komen hoe ik twee prepaid nummers uit de app kon krijgen. Deze waren van mijn kinderen, zij hebben nu allebei elders een abonnement.

Wat ongelooflijk onduidelijk die MijnKPN app als het om het verbergen van prepaidnummers gaat. Zelfs het personeel zet een foutief of verouderd stappenplan op het forum.

Ik ben met uw bericht geholpen, bedankt! 😊