Skip to main content

Ik heb prepaid en wil opwaarderen. Ik zie dat als je kiest voor “1 GB bundel” dat je dan 1 GB ontvangt. Als ik kies voor “Online Onbeperkt", dan ontvang ik Onbeperkt data en ook nog eens 30 min/sms. De laatste bundel kost 8,99 euro. De 1GB kost 9,99 euro. Twee vragen:
(1) Is, naast het prijsverschil + de belminuten, het enige verschil dat de 1 GB 25 Mbit/sec levert en de Online beperkt slechts 128 Kbit/sec?
(2) En als ik alleen Whatsapp en mailtjes wil kunnen ontvangen is 128 Kbit/sec toch genoeg?

Het verschil zet hem inderdaad in de snelheid.

Whatsapp werkt met de 128kbits inderdaad goed, alleen videobellen zal dus niet werken, daar is het te langzaam voor.

Emailen kan ook, zolang je geen grote bestanden wilt toe voegen.

 

 


Ik zou zeker optie 1 kiezen. 128 Kbit/s is zoooooooo traag. Daar ga je spijt van krijgen. 

En heb je die eenmaal gekozen. Dan blijft die ook een maand aanstaan. Je kunt daarna niet meer een andere bundel actief krijgen gedurende die maand.


Foto's en video's delen in WhatsApp kan afhankelijk van de grootte ook een beperkende factor worden. Alleen tekstberichten is geen probleem.


Foto's en video's delen in WhatsApp kan afhankelijk van de grootte ook een beperkende factor worden. Alleen tekstberichten is geen probleem.


Bellen via whatsapp lukt ook, en fotos binnen halen, zolang het er niet veel in 1 keer zijn ook. Whatsapp verkleint namelijk de grote van foto's.

Met die 128kbits bundel kun je natuurlijk niet heel veel, maar voor whatsapp is het toch wel echt prima geschikt.

 

Met uitzondering van video,maar ook als je een 1GB bundel zou nemen, zou je daarin natuurlijk zeer beperkt in zijn, omdat je dan zo door je bundel heen vliegt ;)