Het vervangen op verzoek van KPN mijnTelfort prepaid, naar een KPN prepaid toekomst bestendige kaart. Nieuwe kaart was niet te activeren via de site. Vriendelijke medewerker zou het telefonisch voor mij regelen.
Helaas in de loop van de dag kreeg ik de melding op de telefoon ,U bent niet aangemeld bij het netwerk.
Terug naar klantenservice KPN en alweer een vriendelijke heer die zich maximaal ging inspannen om het probleem op te lossen. Helaas lukte dat niet na ongeveer een 20 minuten telefonisch contact .Het bleek dat het probleem niet direct oplosbaar was voor hem. Vervelend, maar hij zou een nieuwe Simkaart sturen die ik de volgende dag in huis zou krijgen.
Tot op heden geen kaart ontvangen via de service desk en digitale assistent KPN gewezen op het feit dat ik buiten mijn schuld nu geen telefoon verbinding meer heb. Kreeg het advies maar even af te wachten. De nieuwe kaart kan inderdaad nog komen. Helaas loopt mijn aangekochte bundel (31 dagen geldig) binnen 24 uur af.
Als ik de nieuwe Simkaart zou ontvangen moet ik maar hopen dat activeren gaat lukken. (zonder verbinding)Ik ben niet meer aangesloten op het netwerk, buiten mijn schuld. Tijdens het chatten werd het gesprek min of meer afgebroken nadat ik eerst keurig te woord werd gestaan. Nieuwe poging via de chat zijn op niets uitgelopen. Al jarenlang tot volle tevredenheid bij KPN, maar hier wordt ik wel moedeloos van. Jarenlang via mijn prepaid kaartje van Telfort geen problenen . Maar hoe nu verder KPN??