Skip to main content

 Het vervangen op verzoek van KPN mijnTelfort prepaid, naar een KPN prepaid toekomst bestendige kaart. Nieuwe kaart was niet te activeren via de site. Vriendelijke medewerker zou het telefonisch voor mij regelen.

Helaas in de loop van de dag kreeg ik de melding op de telefoon ,U bent niet aangemeld bij het netwerk.

Terug naar klantenservice KPN en alweer een vriendelijke heer die zich maximaal ging inspannen om het probleem op te lossen. Helaas lukte dat niet na ongeveer een 20 minuten telefonisch contact .Het bleek dat het probleem niet direct oplosbaar was voor hem. Vervelend, maar hij zou een nieuwe Simkaart sturen die ik de volgende dag in huis zou krijgen.

Tot op heden geen kaart ontvangen via de service desk en digitale assistent KPN gewezen op het feit dat ik buiten mijn schuld nu geen telefoon verbinding meer heb. Kreeg het advies maar even af te wachten. De nieuwe kaart kan inderdaad nog komen. Helaas loopt mijn aangekochte bundel (31 dagen geldig) binnen 24 uur af.

Als ik de nieuwe Simkaart zou ontvangen moet ik maar hopen dat activeren gaat lukken. (zonder verbinding)Ik ben niet meer aangesloten op het netwerk,  buiten mijn schuld. Tijdens het chatten werd het gesprek min of meer afgebroken nadat ik eerst keurig te woord werd gestaan. Nieuwe poging via de chat zijn op niets uitgelopen. Al jarenlang tot volle tevredenheid bij KPN, maar hier wordt ik wel moedeloos van. Jarenlang via mijn prepaid kaartje van Telfort geen problenen . Maar hoe nu verder KPN??

Hoi @prepaidtelfort . Welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie is er ontstaan voor zoiets simpels. Dat betreur ik.

Is er ondertussen een nieuw kaartje binnen gekomen?

(voor mijn beeldvorming, de oude kaart zou het dan nog gewoon moeten doen toch?)


Hallo Erwin, dank voor je reactie.

 

Heel vervelend,maar ook vandaag geen vervangende sinkaart. Inmiddels al 4 dagen bezig met dit traject. Dankzij zowel telefonisch als digitaal. Medewerkers doen hun best maar het is niet zo simpel als je denkt blijkbaar. Wordt er moedeloos van .Temeer omdat ik nooit problemen heb gehad met KPN en Telfort.

 

In antwoord op je vraag; Nadat ik via mijn mobile telefoon contact had gehad met de eerste medewerkster die mijn kaart zou activeren, heb ik aan haar gevraagd. Als ik nu de telefoon aan en uitzet dan ben ik het contact met U kwijt kan er op vertrouwen dat alles werkt. Heel duidelijk was het antwoord “Ja¨ .

In goed vertrouwen heb ik uitgeschakeld en later op de dag bleek ik geen verbinding te hebben. Ondertussen heb ik de oude administratie handel van Telfort incl. de Simkaart doorgeknipt en weggeooid. Nu achteraf een “beetje dom”. Erop vertrouwende gezien de stelligheid van de medewerkster dat alles zou werken. Omdat het allemaal zo simpel zou moeten zijn. Zou mijn oude simkaart nog werken twerwijl de nieuwe geactiveerd zou zijn ????  Wat nu sinds maandag kan ik niets meer geen sms geen gebruik van mijn digid en niet meer bereikbaar. Bellen en chatten kost erg veel tijd. En het wachten in de wachtrij bij het bellen ben ik helemaal zat. Hoe nu verder ??????? Nogmaals dank voor jemedeleven en reactie maar tot op heden niets geen werkende simkaart en verbinding. met groet Jan


Vreemd en vervelend dat dit allemaal zo lang moet duren.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hallo Erwin, vind ik ook. Temeer omdat ik nooit problemen heb gehad met KPN in het algemeen. Ik heb internet, Tv en vast bellen. En daarnaast een prepaid van Telfort. Gisteren weer gesproken met een medewerkster.

Ook die heeft zich ingespannen. Kwam er ook niet uit. Gaf wel een duidelijk advies “ga naar een KPN winkel”, nieuwe simkaarten worden niet opnieuw per post gestuurd.Naar de winkel gaan is voor mij een belasting. Maar toch maar gedaan, was het gepruts helemaal zat. Zij heeft de dichtsbijzijnde KPN winkel geinformeerd op mijn verzoek. Had geen zin meer mijn verhaal weer te vertellen.

Vanmorgen naar de winkel mijn mob. nr. werd ingetoetst het verhaal gelezen en een nieuwe simkaart geplaatst. Medewerker heeft e.e.a gecontroleerd en ik heb nu verbinding. Na een 5 tal dagen van het kastje naar de muur gestuurd te zijn , was het vamorgen in 5 minuten opgelost.

Heb de indruk dat niet alle medewerkers van klantenservice van de hoed en de rand weten, en er naar beste weten maar een draai aan geven. Ben inmiddels wat bekoeld van mijn frustatie , Maar  overweeg toch een klacht in te dienen. Ben in staat geweest om over te stappen. Niet dat KPN daar wakker van ligt. Maar voor mijn gemoedsrust. En misschien ga ik nog wel weg er zijn meer providers.Kan ik nog genieten van een aanbieding ook, mvgr 


Ik kan niet zien wat er allemaal besproken is want ik heb je gegevens niet. Ik betreur dat het allemaal zo omslachtig moest. 

Fijn dat ze bij de winkel in ieder geval een oplossing hebben gevonden. 


Hallo Erwin , wederom dank voor je reactie. Ben 71 en wat terughoudend met te" hooi en te gras" privé info te verstrekken via een forum. Moest mijn frustratie kwijt. Kwam er later achter dat er een mogelijkheid was formeel een klacht in te dienen. Ik ben geen "azijn pisser". Maar dit incident frustreerde in hoge mate. Door de foute adviezen. De laatste medewerkster was tenminste duidelijk. Maar je kunt als je wilt toch via mijn telefoonnummer in het systeem? Indien je met mijn verhaal denkt de interne bedrijfsvoering te kunnen verbeteren. Wil ik je privé de noodzakelijke gegevens  verstrekken. Maar ben ook voornemens formeel een klacht in te dienen en dan komt het é.e.a. ook boven water en kan  KPN intern er evt.wat mee doen ter verbetering van de service. 


Inmiddels profiel aangepast.


Het zou de kpn sieren als zij een passende oplossing zouden geven voor al die mensen die nu hun telefoon niet meer kunnen gebruiken ( waaronder mijzelf ) en het zou handig zijn om deze mensen van tevoren in te lichten dat de nieuwe kaart niet werkt met een toestel dat niet simlockvrij is, zou veel frustratie voorkomen.


@prepaidtelfort . Helaas kan ik uit de gespreksnotities weinig conclusies trekken. Op 17-5 heeft een collega een nieuwe kaart proberen te versturen en helaas is er op 18-5 niks opgeschreven. Dat is eigenlijk alles wat ik kan terugvinden :-(  Ik vermoed dus dat de collega te goeder trouw een nieuw kaartje heeft opgestuurd maar waarom dat mis is gegaan kan ik niet achterhalen. 

Een klacht indienen kan uiteraard: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm