Skip to main content

Graag wil ik mijn micro SD simkaart vervangen, hiervoor dien ik een 3 in 1 SIM aan te vragen, aangezien E-sim niet op mijn mobiel kan. Omdat Telfort overgegaan is naar KPN, ben ik nu een prepaid klant geworden. Via de website begreep ik dat dit aangevraagd dient te worden, waarvoor ik een MIJN KPN account heb aangemaakt. Dit willen aanvragen via de website maar nu krijg ik als reactie naar het invullen van het formulier dat ik geen prepaid klant ben :rage:  bij KPN.

Hoe krijg ik nu een SIM-kaart vervangen voor mijn mobiel?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Ray1410. Welkom op het KPN Forum. Een vervangende simkaart kan via een KPN Winkel of KPN.com worden aangevraagd. Dit doe je door op de pagina “Prepaid vervangende SIM-kaart aanvragen” jouw mobiele nummer, SIM-kaartnummer en PUK-code in te vullen. De kosten voor een vervangende prepaid simkaart zijn €4,99. Deze kosten worden verrekend met het beltegoed. Wanneer je niet voldoende beltegoed hebt, dan moet het tegoed eerst worden opgewaardeerd. Je ontvangt binnen 3 werkdagen de simkaart per briefpost en je kan na ontvangst jouw simkaart activeren via kpn.com/simkaartactiveren.