Skip to main content

Ik heb nog eens gekeken en zie dat mijn wijziging van de vorige keer niet goed opgeslagen is. Wil je het nu nog eens proberen?

Hoi Denise ik heb hetzelfde probleem. Mijn nieuwe vervangende prepaid simkaart werkt niet in mijn alarmcentrale. Mijn oude prepaidkaart wel. Kan je me helpen? Ik heb de simkaart opgewaardeerd en geregistreerd in MijnKpn.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi @Marcko, goed dat je contact met ons opneemt.

Werkt jouw oude prepaidkaart nog steeds? Dan is het nummer nog niet overgezet. Is dit iets wat je zou willen? Zo ja, bel ons dan even op 0800 0402. We kunnen je helpen dit over te zetten.

Of wil je jouw nieuwe prepaidkaart met een nieuw nummer? Dan kan ik naar de instellingen kijken. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig. 

Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Heb je de pincode van de simkaart wel uitgeschakeld? Stop de kaart in een telefoon en schakel de pin beveiliging van de sim uit. Stop hem daarna in de alarmcentrale.


Heb je de pincode van de simkaart wel uitgeschakeld? Stop de kaart in een telefoon en schakel de pin beveiliging van de sim uit. Stop hem daarna in de alarmcentrale.

Een hele goede toevoeging! Hier had ik zelf nog niet aan gedacht, maar is wel belangrijk, ja. @Marcko 


@PeterG Bedankt, ga ik proberen. Zou idd een oplossing kunnen zijn. @Denise_ ik heb het telefoonnummer en simkaartnummer in mijn profiel gezet. Ik koppel terug of het lukt met het uitzetten van de Sim pincode. Beiden heel erg bedankt voor jullie hulp.


Ik heb voor de zekerheid een instelling aan de achterkant gewijzigd. Maar kijk ook vooral naar de tip van @PeterG!


@PeterG en @Denise_ Het werkt weer zoals vanouds. Heb ook de pincode uitgeschakeld. Hartelijk dank beiden voor jullie hulp.