Skip to main content

Nieuwe vervangende simkaart ontvangen maar activeren lukt niet. krijg nu al 6 uur de melding van een “technisch probleem” Als ik naar 0800 0402 bel dan wordt ik weer automatisch naar de website voor activeren van de simkaart gestuurd middels een berichtje op een vervangende telefoon. 

Hallo @Johan M H, nu kun je dus jouw telefoon en telefoonnummer niet gebruiken. Dat is niet heel handig. Zou je jouw profiel in willen vullen? dan kan ik eens kijken of het lukt om de simkaart vanuit hier te activeren. 

Bellen kan ook via het nummer 0800-0402. Als je aan de lijn blijft, krijg je uiteindelijk een medewerker aan de lijn voor een storing. 


Profiel gevuld, maar naar 0800-0402 bellen wordt automatisch verbroken.


Dank je voor de gegevens @Johan M H, ik zie daarbij nu 1 simkaart staan maar ik weet niet zeker of dat de oude of de nieuwe is. Zou je zowel het oude als het nieuwe simkaartnummer ook aan je forumprofiel kunnen toevoegen bij 'Persoonlijke opmerkingen’? Als je daar ook nog de laatste 3 cijfers van de IBAN aan kunt toevoegen hebben we alle gegevens compleet.


Heb deze gevraagde gegevens aangevuld.


Dank je @Johan M H, zou je het activeren via de activeerpagina nog eens kunnen proberen? Er was een blokkade, die heb ik nu weggehaald. Lukt het nu wel als je het probeert?


Helaas nog steeds de melding: Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel uw gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.

Meerdere keren geprobeerd , laatste tijdstip om 11:43 uur.

 


Dat is jammer, ik had verwacht dat het daarmee zou lukken. Ik heb nu een melding voor je aangemaakt naar een achterliggende afdeling @Johan M H, zodat zij dit ook kunnen bekijken!


Dan wacht ik nog even af, dank.


Hoi @Johan M H, ik krijg net een berichtje van de achterliggende afdeling dat zij de simkaart hebben geactiveerd. Als ik het nummer opzoek zie ik het nieuwe simkaartnummer ook actief staan.

Zij hebben jou hier ook een mail over gestuurd, werkt de nieuwe kaart nu?


Mail van je collega ontvangen, Ben nu op mijn werk en de betreffende telefoon niet bij me. Zal doorgeven als deze werkt, dank voor zo ver.


Perfect, herstart van telefoon gaf direct welkomstverificatiebericht. 


Helemaal top! :)