Skip to main content

Goedemorgen, mijn prepaid nummer is geblokkeerd. Ik kan nog wel berichten en telefoontjes ontvangen, dus zit ik denk ik nog in de fase 60-90 dagen. Ik heb mijn beltegoed vorige week (23-10), via deze site, opgewaardeerd. Uitgaand bellen en sms-en is echter nog steeds niet mogelijk. Kan u mijn nummer svp weer activeren?

Mvg, Loek

Hallo @L03k ,

Het kan zomaar zijn dat jij nog een heel oud simkaartje hebt. Onlangs zijn die hele oude simkaartjes allemaal geblokkeerd. De bedoeling was die oude simkaartjes omgewisseld zouden worden voor moderne exemplaren. 

Ik adviseer je nu om naar een KPN-winkel te gaan. Dan krijg je daar meteen een werkend kaartje mee. 

Ah, dat zal het zijn. Dank je wel, ik volg je advies op!

Hallo @L03k ,

Het kan zomaar zijn dat jij nog een heel oud simkaartje hebt. Onlangs zijn die hele oude simkaartjes allemaal geblokkeerd. De bedoeling was die oude simkaartjes omgewisseld zouden worden voor moderne exemplaren. 

Ik adviseer je nu om naar een KPN-winkel te gaan. Dan krijg je daar meteen een werkend kaartje mee. 

Nog een tip @L03k, laat dan wel direct uitgaande gesprekken deblokkeren als je de nieuwe simkaart hebt ontvangen. De blokkade is op het 06 nummer gebeurd en niet op de oude voor enkel 2G geschikte simkaart. 

Reageer