Skip to main content

Heb een Nokia 5 en als ik een sms verstuur naar een prepaid nummer komt deze niet aan. Ik kan wel ontvangen van dit nummer. Alle instellingen al geprobeerd

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dag @Klik Welkom hier op het KPN Forum! Gaat het dan om één specifiek nummer of speelt dit bij meerdere nummers? 


Bij een specifiek nummer. 


Zou het dan kunnen zijn, @Klik, dat de ontvanger je nummer per ongeluk heeft geblokkeerd? Zou je daar samen eens naar kunnen kijken? 


Niks geblokkeerd, daar hebben we al naar gekeken. 


Dat is gek, @Klik. Als het echt om één specifiek nummer gaat en je kunt wel naar alle andere nummers sturen en ontvangen, is dat toch het eerste waar ik aan denk. Het gaat om een regulier nummer? Je kunt ook altijd even contact opnemen met onze klantenservice, via 0800-0402. Iemand kan dan ter plekke met je meekijken en en je eventueel doorverbinden met onze Technische Dienst. 


Wat bedoel je met een regulier nummer? De persoon waar mijn sms niet aankomt heeft een prepaid nummer van KPN. Verder kan ik aan iedereen sms sturen en ontvangen, Alleen op/van dit nummer wel ontvangen, maar niet beantwoorden. Voorheen werkte het wel, maar sinds een maand ofzo niet meer.


Dank voor de verduidelijking, @Klik. Is er bij jou of bij het andere nummer dan iets veranderd in de afgelopen maand? Ik raad je toch echt aan om het even via onze Technische Dienst te spelen. Daar kunnen ze goed kijken of bij jou alles in orde is. Als dat zo is, dan zou andere persoon eens naar zijn/haar nummer kunnen laten kijken. 


Er is helemaal niets veranderd, niet bij de andere persoon of bij mij. Misschien dat het hem in de switch Telfort naar KPN zit en dan kan het zowel bij mij als de betreffende zitten, we komen beide van Telfort.

Maar goed hoe dan ook, we laten het hierbij, het is niet anders en om nu weer een traject technische dienst te gaan afleggen…………… Laat maar zitten. Als je heel ruim in je tijd zit is het een optie, voor dat je daadwerkelijk iemand aan de lijn krijgt ben je een dag verder. Wel constant sms sturen hoe je het kan oplossen. laten die nu wel binnenkomen:grinning:


Heeft die andere persoon niet een maximum aan sms-berichten bereikt? Heeft die persoon al geprobeerd om wat oude sms-berichten te verwijderen van zijn/haar telefoon? 


Ja hoor alle opties hebben we al geprobeerd. Het probleem doet zich alleen voor tussen onze nummers. met andere nummers hebben we beide geen problemen.Â