Skip to main content

Goedemorgen, Op dit moment ben ik in Mexico en heb ik zojuist prepaid beltegoed opgewaardeerd wat gelukt is. Nu sms ik VOORDEEL 500 AAN naar 1266 maar ik krijg een bericht: '’Uw ingevoerde code is niet herkend. Probeer het nog een keer.'’ Ik heb het nog een aantal keer geprobeerd maar het lukt niet. Als ik online op mijn laptop inlog staat er dat ik op de button kan klikken. Echter werkt deze ook niet. Hoe kan ik de bundel vanuit Mexico activeren?

 

In mijn forum profiel staat mijn gegevens verwerkt.

Hoi @L1991L, welkom op ons forum! De sms code “VOORDEEL 500 “ naar 1266 werkt alleen voor mobiele abonnementen, niet voor Prepaid.
Helaas zijn er voor Prepaid geen bundels buiten Europa.
Meer informatie daarover kun je ook vinden op onze website: Prepaid in het buitenland: bellen, sms'en en internet


Buiten de Europese Unie kun je alleen het standaard verbruikstegoed (ten onrechte beltegoed genaamd naar mijn mening) gebruiken.

@Thomas . De prepaid bundels kunnen alleen in de landen van de Europese Unie (en V.K,, Zwitserland, Noorwegen en Andorra) gebruikt worden. Dat is niet hetzelfde als het werelddeel Europa.

Landen binnen Europa die niet binnen de EU vallen (en ook niet binnen de bundels van abonnementen of bundels Prepaid):

Een land als Servië is in Europa. Maar daar werkt de bundel in het abonnement niet en ook de bundels voor Prepaid niet. Ook Bosnië Herzegovina, IJsland en Albanië vallen ondanks Europa erbuiten.


Ooh dat is vervelend om te lezen. Zojuist heb ik wel beltegoed opgewaardeerd die ik niet zal gebruiken. Kan dit retour gestort worden? 


@L1991L foutje moet een keer kunnen. Dus we kunnen de bundel terugstorten. We kunnen de bundel zelf niet deactiveren. Daarom vergoeden we pas als de bundel is afgelopen. Wil je aan het eind van de maand hier aangeven of je de bundel nog hebt gebruikt? Als deze niet gebruikt is vergoed ik op dat moment. 


Dat zal ik doen. Dank je wel!


Hi @L1991L! Ik zie dat de bundel ondertussen is afgelopen. Ik heb nog wel een vraag over de vergoeding. 

Ooh dat is vervelend om te lezen. Zojuist heb ik wel beltegoed opgewaardeerd die ik niet zal gebruiken. Kan dit retour gestort worden? 

Mijn vraag is of je hiermee bedoelde dat je met je beltegoed een bundel hebt gekocht. Dat je vervolgens die bundel niet gebruikt hebt en het geld weer als beltegoed op je prepaid teruggestort wilt hebben. Dit kan ik namelijk nu voor je in orde maken. Wil je het hier nog bevestigen?


Hi Bram, ik had de blox niet geactiveerd omdat dit niet kon. Ik heb alleen een simkaart gekocht en daar €50 beltegoed opgezet. Kunnen jullie hierin iets betekenen gezien ik dit niet gebruik? 


@L1991L prepaid tegoed terugstorten is niet mogelijk. De enige andere optie die hiervoor bestaat is de prepaid om te zetten naar een abonnement. Als je dat doet wordt het resterende beltegoed op de eerste factuur van je mobiele abonnement teruggestort. 

Als dit niet voordelig voor je is heb ik geen andere optie dan toch je aan te raden het tegoed te gebruiken.