*************** wil graag 7,50 extra beltegoed bij geschreven op telefoon no *********** waar om zo lang wachten gr
*Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy en een eigen topic voor je vraag aangemaakt.
*************** wil graag 7,50 extra beltegoed bij geschreven op telefoon no *********** waar om zo lang wachten gr
*Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy en een eigen topic voor je vraag aangemaakt.
Welkom op ons KPN Forum
bij elke nieuwe op waardering krijg je bones tegoed waar om nu niet
Wat een jaar is geleden noem ik oude koeien uit de sloot halen is geen antwoord op een vraag van nu
Aha
Dan heb je het over het KPN Prepaid Bonustariefplan. Heb je dat via de KPN Prepaid app geactiveerd?
Je had bij €10 (zelf opgewaardeerd) een bonustegoed van €5 erbij moeten krijgen.
Anders moet
Aha
Dan heb je het over het KPN Prepaid Bonustariefplan. Heb je dat via de KPN Prepaid app geactiveerd?
Je had bij €10 (zelf opgewaardeerd) een bonustegoed van €5 erbij moeten krijgen.
Anders moet
dat bedoeld subaru26 bedankt rbxx
even na kijken
Hi
Het bonustariefplan is iets anders. Dit dien je van te voren te activeren, zoals RBxx ook al aangeeft. Het Bonustariefplan stond niet aan (en is nog niet eerder geactiveerd geweest). Dit heb ik nu voor je aangezet. Voortaan, wanneer je opwaardeert, wordt het bonustegoed automatisch bijgeschreven.
Aha
Anders moet
dat bedoeld subaru26 bedankt rbxx
Hi
Het bonustariefplan is iets anders. Dit dien je van te voren te activeren, zoals RBxx ook al aangeeft. Het Bonustariefplan stond niet aan (en is nog niet eerder geactiveerd geweest). Dit heb ik nu voor je aangezet. Voortaan, wanneer je opwaardeert, wordt het bonustegoed automatisch bijgeschreven.
dan kun je ook het bones bijschrijven van de laatste op waardering ook al stond het niet aan 50 jaar lid van kpn ben ik
dat niet aan
Deze herhaalde reacties hebben geen nut
Zodra
Daar zijn we je dankbaar voor
Laat je het weten als je nog vragen hebt? Dan horen we het hier graag.
Daar zijn we je dankbaar voor
Laat je het weten als je nog vragen hebt? Dan horen we het hier graag.
bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.