Skip to main content

Vooralsnog niet de SIM kaart binnen gekregen. De link in de email om de bestelling te volgen werkt niet. Die blijft zelfs na een week dagen staan op, het kan een uur duren voor uw online omgeving klaar staat. Heb de prepaid eigenlijk snel nodig voor mijn zoontje.

Nergens een contact formulier of email adres. Is echt vervelend dat ik niet reageren kan op de mail van de bevestiging order. 

 

Bestelnr: 

xxx

 

 

 

Hallo @Frausisius ,

Heb de prepaid eigenlijk snel nodig voor mijn zoontje.

Nergens een contact formulier of email adres. Is echt vervelend dat ik niet reageren kan op de mail van de bevestiging order. 

 

Ik zou meteen vandaag naar een KPN-winkel toestappen. Dan wordt het ter plekke geregeld en krijg je het kaartje meteen mee. Geen KPN-winkel in de buurt? Je kunt zo'n kaartje ook elders wel kopen. 

Wat betreft bereikbaarheid. KPN is te bereiken via 0800-0402. Vandaag op zaterdag tot 17.00 en op werkdagen tussen 8.00 en 20.00.

 


Ai @Frausisius, als je al zo lang wacht ben ik er vrij zeker van dat het niet goed is gegaan met je bestelling. Je hoort een simkaart namelijk binnen een aantal dagen te ontvangen.

Ik zie dat @Noordzee je hier al mee op weg heeft geholpen, is het inmiddels gelukt om een simkaart te bemachtigen?


Nope, draadje mag gesloten worden. Heb maar een leuk sim kaartje gekocht bij een andere provider. Want de KPN winkel had ze niet liggen... Na telefonisch contact er niet uit gekomen. Ook nog geen geld retour. 


Balen zeg, dan snap ik de keuze om voor een andere provider te gaan!

Maar ik wil hier toch nog graag even achteraan @Frausisius, als je bestelling wél betaald is maar niet geleverd, zal er iets mis zijn gegaan in onze systemen. Mijn ervaring is dat je niet automatisch het aanschafbedrag terug ontvangt, dus daar wil ik graag even actie op ondernemen!

Heb je een bestelbevestiging ontvangen per mail? Of dat ook niet?

Zou je in ieder geval alvast de aankoopdatum, het tijdstip, je volledige IBAN en het door jou gebruikte mailadres in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?