Skip to main content

Op 16 november bundel aangezet voor prepaid telefoon. Alles in 1 basis.

Waar kan ik internet verbruik terug zien?

Nog even aanvulling. Verbruik is niet in de app te zien.

Hallo ​@MBV65 , welke KPN app gebruik je?  Voor KPN prepaid is er een speciale app.

De KPN Prepaid App → De nieuwe app speciaal ontwikkeld voor Prepaid | KPN.com

Makkelijk opwaarderen

• Automatisch opwaarderen aan- of uitzetten
  • De opwaardeergeschiedenis bekijken
  • Opwaarderen met een vouchercode
  • Pincode wijzigen
  • Gratis bundels aanzetten na het opwaarderen

Alles voor je bundels

• Bundelgebruik inzien
  • Bundels kopen uit je beltegoed
  • Bundels kopen met iDEAL, incasso, Creditcard of PayPal

Maak je inderdaad gebruik van de speciale Prepaid app? ​@MBV65 

Ik maak gebruik van de genoemde app.

Daar kan ik mijn gekochte bundel zien. Ik dacht dat ik ook kon zien hoeveel mb internet ik dan uit de bundel verbruikt had. Maar dat zie ik niet. Wel kreeg ik een melding hoeveel aan beltegoed en sms’jes ik nog had. Maar niks over verbruik van data. Deze waren inmiddels op. Bedankt voor jullie antwoorden 

Ik heb nog even navraag voor jou gedaan ​@MBV65. De mensen die zich bezig houden met de Prepaid app laten het volgende weten:

Op het tabblad verbruik zie je alleen verbruik dat vanuit beltegoed betaald wordt. Minuten, sms’jes en internet MB’s die uit een bundel komen zie je daar niet, daarvoor moet je bij het bundelverbruik kijken op de overzichtspagina.

Uit jouw laatste post begrijp ik dat je daar echter niet kon zien hoeveel data je in de bundel je verbruikt hebt? 

Jeroen, dat klopt. Op overzicht blad staan eenheden minuten/sms hoeveel te goed. Maar niks over data verbruik.

Duidelijk ​@MBV65. Dat is dan helemaal niet handig, helemaal omdat het een Alles-in-1 bundel gaat, waarbij ook MB's horen. Ik zal dit als feedback doorsturen naar de mensen die zich met de Prepaid app bezig houden. 

Reageer