Skip to main content

Ik heb voor een nieuw abonnement mijn klantnummer nodig, waar kan ik dat vinden?

Hoi welkom. Goed dat je je vraag hier stelt.

Bij prepaid is er onder water wel een klantnummer maar dat kun je niet zelf opzoeken. Als je van KPN prepaid naar KPN abonnement gaat is dat klantnummer ook niet nodig. Wel als het een andere provider betreft.

Een KPN moderator kan het voor je opzoeken. Dan moet je in je profiel hier vermelden wat je huidige nul zes nummer en kaartnummer is. Telefonisch kan denk ik ook wel Het nummer is 0800 0402.


Hoi Peter, dan kan iedereen mijn 06 nummer zien toch? Ik heb het telefonisch geprobeerd maar de wachttijd is meer dan 15 minuten. Wat zijn mijn andere opties? dank voor je hulp alvast


In je forum profiel kan je nummer invullen op Persoonlijke opmerkingen. Die is afgeschermd.


Hi @AndreasHa, als het telefonisch nog niet gelukt is, zou je dan nog je mobiele nummer én volledige simkaartnummer in willen vullen en opslaan in je profiel? (klik!) En het hier even willen laten weten als je dat hebt gedaan? Dan kan ik je klantnummer voor je opzoeken 😊