Skip to main content

waarom is mijn prepaid na 2 weken nog steeds niet geactiveerd

Hoi @thuis123456 , allereerst welkom op het forum :slight_smile: .

Normaliter kan je dat zelf. Stop het kaartje in je telefoon, pleeg een belletje met verbinding, en hij is actief. Moet je wel in Nederland zijn om verbinding met het kpn-net te maken.


Dank. Ik heb na ontvangst een belletje gepleegd en een KPN-id aangemaakt. Ik wil nu opwaarderen maar dat kan niet en KPN geeft al 2 weken als reden dat de bankgegevens binnen 5 werkdagen zullen worden gecontroleerd. Daarom is mijn nummer niet meer actief. Op KPN-website wordt alleen service verleend aan abonnementhouders, prepaid krijgt geen ondersteuning.


Na dat eerste belletje zou je nummer toch wel langer dan 2 weken actief moeten blijven. Geadviseerd wordt inderdaad diezelfde dag nog met een 10-tje op te waarderen (na activatie).

Kan je nu helemaal niet meer bellen? Maar nog wel gebeld worden? (!)

Dan kan je alleen opwaarderen met een bon. Te verkrijgen bij de servicebalie van bv supermarkt of rookwarenmagazijn of tijdschriftenhandel.

Werkt bellen nog wel?

Waardeer dan op via kpn.com/opwaarderen . Geen registratie nodig. Alleen nr. opgeven en betalen via iDeal.

Via het forum ondersteunen de kpn-moderators wel degelijk prepaid. Dat zou ook moeten zijn via de telefonisch helpdesk (0800-0402)


Ik zal een bon kopen in de supermarkt.

‘service’ verlenen aan een klant via een forum vind ik verbijsterend. genoeg reden om nooit een abonnement te nemen bij KPN.

ik heb lang gezocht naar een contact op hun site, maar dit nr ben ik niet tegengekomen. En als je prepaid als ingang neemt, kom je altijd uit bij ‘abonnementen’. Dus geen ondersteuning.

Dank i.e.g. Ik worstel verder en kom misschien nog wel eens boven.