Skip to main content

ik heb een prepaidkaartje in een ouderen alarm horloge. Alles ingesteld. om de app te activeren moet het sim kaartje uit het horloge en in een telefoon om de code te ontvangen.

allemaal gedaan. maar nu, 2 dagen later, wil de app alles opnieuw doen, moet ik het nummer invoeren en wil hij weer een code gaan sturen.

waarom is dat?

dit werkt natuurlijk niet, het horloge is bij mijn oude moeder.... daar kan ik toch niet om de haverklap naartoe moeten voor de prepaid app?!

 

Hi @Marion Claassens en welkom op het forum! Inderdaad niet handig als je steeds opnieuw naar je moeder toe zou moeten hiervoor en dat zou ook niet moeten. Zodra de app geactiveerd is zou deze ook actief moeten blijven. 

Is de app niet per ongeluk verwijderd? Dat is het enige wat ik kan bedenken. 😕 Sowieso raad ik je aan om nogmaals de app te activeren, mocht dit nog niet gebeurd zijn. Hij zou dan actief moeten blijven. 

Mocht hij toch opnieuw om een activatie vragen, laat het dan gerust weten! 


de app was niet verwijderd, zoiets doe je toch niet per ongeluk.…

Maar kennelijk was er of een storing bij jullie, of jullie hebben iets aangepast. want zonder dat ik opnieuw heb geactiveerd doet hij het nu opeens wel weer goed....


Dan was het inderdaad vast een kort foutje. Fijn dat het nu weer goed gaat. 🙂