Skip to main content
Antwoord

Wat gebeurt er met prepaid beltegoed na overlijden

• October 3, 2021
  • 4 reacties
  • 676 keer bekeken

Franzki
Helper
Forum|alt.badge.img+2

Onlangs is mijn vader overleden. Is het mogelijk om zijn resterende prepaid beltegoed over te zetten naar het prepaid nummer van mijn moeder? Of zijn we dit goed gewoon kwijt?

NB: ik weet natuurlijk dat we het resterende prepaidsaldo op kunnen maken door te bellen met het toestel van mijn vader maar dat heeft niet onze voorkeur.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Franzki , op de 1e plaats gecondoleerd met het verlies.

Je zou morgen met 0800 0402 kunnen bellen en vragen naar de nabestaandendesk en met hen overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Veel sterkte gewenst.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • October 3, 2021

Hallo @Franzki , op de 1e plaats gecondoleerd met het verlies.

Je zou morgen met 0800 0402 kunnen bellen en vragen naar de nabestaandendesk en met hen overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Veel sterkte gewenst.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 3, 2021

De Servicedesk Nabestaanden is telefonisch rechtstreeks bereikbaar via 0800 0201555

Maandag t/m vrijdag van 08:00 - 20:00 uur. Zaterdag van 08:00 - 17:00 uur.

Franzki
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • October 17, 2021

Het is inderdaad opgelost via de Servicedesk Nabestaanden.

Ik heb het beltegoed via een creditnota  op mijn eigen KPN mobiel abonnement terug gekregen.

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • October 18, 2021

Goed om te lezen dat het is geregeld met behulp van mijn collega's van Servicedesk Nabestaanden, @Franzki. Heel veel sterkte gewenst met het verlies. :four_leaf_clover: