Skip to main content
Antwoord

Wat is mijn KPN Prepaid klantnummer?

• May 5, 2023
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Beste,

Ik heb op dit moment KPN prepaid, maar wil overstappen naar een andere provider met nummerbehoud.

Hiervoor heb ik mijn KPN prepaid klantnummer nodig.

Kan een KPN moderator mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,

D. H.

Beste antwoord door RBxx

Zet je gegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator je hiermee helpen. Door de drukte op het forum kan een reactie een paar dagen duren.

Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur, zaterdags tot 17 uur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 5, 2023

Zet je gegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator je hiermee helpen. Door de drukte op het forum kan een reactie een paar dagen duren.

Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur, zaterdags tot 17 uur.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 5, 2023

Bedankt voor je antwoord, deze gegevens heb ik nu ingevuld op mijn profiel.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @DH123,

Ik zie dat je nummer per 5-5 bij ons weg is en doe even de voorzichtige aanname dat het allemaal goed is gekomen! 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2023

Hi @Maja_ ,

Bedankt voor je antwoord. Het is inderdaad al goed gekomen inmiddels.