Skip to main content

Beste,

 

Ik heb op dit moment KPN prepaid, maar wil overstappen naar een andere provider met nummerbehoud.

Hiervoor heb ik mijn KPN prepaid klantnummer nodig.

Kan een KPN moderator mij hiermee helpen?

 

Met vriendelijke groet,

D. H.

 

Zet je gegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator je hiermee helpen. Door de drukte op het forum kan een reactie een paar dagen duren.

Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur, zaterdags tot 17 uur.


 

Zet je gegevens in jouw forumprofiel, daar is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in het veld “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator je hiermee helpen. Door de drukte op het forum kan een reactie een paar dagen duren.

Je kan ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar op werkdagen van 8 tot 18 uur, zaterdags tot 17 uur.

Bedankt voor je antwoord, deze gegevens heb ik nu ingevuld op mijn profiel.


Hi @DH123,

Ik zie dat je nummer per 5-5 bij ons weg is en doe even de voorzichtige aanname dat het allemaal goed is gekomen! 😊


Hi @Maja_ ,

Bedankt voor je antwoord. Het is inderdaad al goed gekomen inmiddels.