toen tellfort naar kpn overging had ik nog ongeveer 25 euro beltegoed vandaag had ik opeens niets meer terwijl ik maar heel weinig bel en alleen wifi gebruik. Wie jat mijn beltegoed?
admin: eigen topic aangemaakt
toen tellfort naar kpn overging had ik nog ongeveer 25 euro beltegoed vandaag had ik opeens niets meer terwijl ik maar heel weinig bel en alleen wifi gebruik. Wie jat mijn beltegoed?
admin: eigen topic aangemaakt
Wat een vervelende start bij KPN maakt u zeg. Toch is het mij wat om direct over stelen te praten. Als het om prepaid gaat zou u in de instellingen van u mobiel eens kunnen kijken of er toch ergens data is verbruikt mobiel.
Bij Telfort had je met een prepaid standaard geen dataverbruik ookal stond "mobiele data" aan op jouw mobieltje. Bij KPN ligt dat helaas anders, daar kan met prepaid gewoon van internet gebruik gemaakt worden.
Zet "mobiele data" uit op jouw telefoon.
Als je alleen data via WiFi wil gebruiken, is het verstandig om “mobiele gegevens” uit te schakelen op je telefoon. De telefoon schakelt anders automatisch over op mobiele data als de WiFi door zwak signaal uitvalt.
In tegenstelling tot Telfort in het verleden, staat bij KPN mobiele data standaard aan. Bij Telfort moest je daar expliciet een bundel voor nemen, anders had je geen mobiele data.
Had KPN dat dan niet moeten vertellen? Kan ik dan mijn beltegoed terugkrijgen?
Â
HiÂ
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.