Skip to main content

 

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb al jaren prepaid van KPN. Al zolang ik me kan herinneren krijg ik met opwaarderen een bonustegoed. Toen ik gisteren opgewaardeerd heb, heb ik dit niet ontvangen. Nu ik vandaag nog een keer ben gaan kijken omdat ik dacht dag het misschien tijd nodig had, had ik het nog steeds niet gekregen. Nu ben ik online gaan zoeken en kwam ik tegen dat je dat alleen krijgt bij een KPN prepaid bonus tarief. Zo ver ik weet heb ik deze altijd gehad omdat ik altijd hetzelfde tarief betaald heb (30 cent per gesprek) en dat bonustegoed ontving bij opwaarderen. Maar voor de zekerheid ben ik dit gaan controleren en toen bleek dit plots veranderd in een ander tarief. Ik heb dit nooit zelf veranderd en ben ook nooit op de hoogte gebracht van verandering hierin. Nu vind ik dat hogere tarief de laatste tijd niet erg. Maar ik zou wel graag mijn bonustegoed van 15 euro alsnog ontvangen. 

Met vriendelijke groeten,

Kelly

Hi @Kellysssss, waar kunnen we je bij helpen? :slight_smile:


 

  

 


Hi @Kellysssss, waar kunnen we je bij helpen? :slight_smile:

Ik had niet verwacht dat er op dit tijdstip iemand zou reageren en was daarom van plan morgen te bellen. Ik heb mijn vraag hierboven teruggezet


Hmm, als het ineens anders en minder gunstig is dan je gewend bent, geef ik je groot gelijk dat je even aan de bel trekt @Kellysssss!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer én het simkaartnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!

 


Hmm, als het ineens anders en minder gunstig is dan je gewend bent, geef ik je groot gelijk dat je even aan de bel trekt @Kellysssss!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer én het simkaartnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!

 

Dankjewel voor de moeite. Het is gelukkig al opgelost


Ah super!

Wat was de oplossing?