Skip to main content

Goedeavond, 

Ik begrijp uit eerdere forums dat het niet mogelijk is/was om twee verschillende bundels tegelijk aan te hebben? 

Ook als het gaat om een internet en bel bundel niet?

Want heb een grote hoeveelheid internet nodig en bellen en daardoor kon een zorgeloos online bund voor mij niet…

Maar nu heb ik dus 2 bundels gekocht die ik niet tegelijk kan gebruiken.. zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Hallo @Tdw. ,

Het klopt dat twee bundels tegelijk niet mogelijk zijn. Je maakt eerst de bundel op die je als eerste hebt geactiveerd. Die andere staat in de wacht en wordt actief zodra de eerste op is. 


Dit geldt dus ook voor een internet en bel bundel los? Want opvallaned is.dat hij net wel oversprong van belminuten van mijn onbeperkt online bundel naar mijn extra bijgekochte belmimuten bundel...


Hallo @Tdw., ik zie dat @Noordzee al het juiste antwoord heeft gegeven:

Hallo @Tdw. ,

Het klopt dat twee bundels tegelijk niet mogelijk zijn. Je maakt eerst de bundel op die je als eerste hebt geactiveerd. Die andere staat in de wacht en wordt actief zodra de eerste op is. 

Als de belminuten in het Onbeperkt Online bundel op zijn, zal deze overspringen naar verbruik uit de belbundel. Tot die tijd staat die in principe in de wacht.