Skip to main content
Antwoord

Zorgeloos internet opzeggen

• August 24, 2020
  • 8 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik wil graag mijn prepaid zorgeloos internet opzeggen. Hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Dennis Overbeek

@Beller84 hier heb ik een plaatje van KPN:

Probeer maar. 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste @Beller84 

Je kan dit uitschakelen via de Prepaid App of (indien het gaat om Zorgeloos Online) via *142*009#. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 24, 2020

In de prepaid app kan je helemaal niks wijzigen. Ik had al automatisch verlengen op uit staan en toch is het zorgeloos online met een maand verlengt:rage: . *142*009# waar stuur ik dat naar toe? Ik vind het heel slecht dat je je overal voor kan aanmelden, maar afmelden ho maar. 

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

In de prepaid app kan je helemaal niks wijzigen. Ik had al automatisch verlengen op uit staan en toch is het zorgeloos online met een maand verlengt:rage: . *142*009# waar stuur ik dat naar toe? Ik vind het heel slecht dat je je overal voor kan aanmelden, maar afmelden ho maar. 

Dat is een code om het af te melden, want gebruik je *101# dan kun je je beltegoed opvragen. Ik ben achter *142*009# gekomen door op internet te zoeken. Hopelijk werkt deze nog. 

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

@Beller84 hier heb ik een plaatje van KPN:

Probeer maar. 😉

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Beller84 Welkom op het KPN Forum! Heb je de bundel nog weten uit te zetten?

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste @Beller84,

We hebben niks meer van jou vernomen, is het inmiddels gelukt? Laat je het ons nog even weten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2020

Als het goed is wel:v_tone2:

Dank voor de hulp!

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Als het goed is wel:v_tone2:

Dank voor de hulp!

Graag gedaan!