Skip to main content

MijnKPN app update 6.32.0

Categorie:MijnKPN
  • 26 februari 2025
  • 25 reacties
  • 893 keer bekeken
MijnKPN app update 6.32.0
Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

MijnKPN app - update februari 2025

MijnKPN app versie 6.32.0

Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app. 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.

Wat zit er in deze update?

• Status nummerportering
    Als je mobiele nummer overgezet wordt, kun je vanaf nu de status volgen vanaf het Beginscherm. Wel zo handig! 
  • Optie tot feedback geven
    Op een aantal pagina’s hebben we een optie voor feedback toegevoegd. Zo kunnen we beter problemen opsporen en de app doorlopend verbeteren.

Wie krijgt de update en wanneer?

De update is inmiddels al beschikbaar. 

Hoe controleer ik welke versie van de MijnKPN app heb?

Je kunt de versie van de MijnKPN app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel)
  • Onderaan staat de versie van de app

We zijn benieuwd naar jouw mening!

Heb je vragen, feedback, een probleem of een goed idee voor de app? Laat het ons hieronder weten!
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan gerust je eigen topic aan, we helpen je graag verder.

25 reacties

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 26 februari 2025

Goedemorgen, ik krijg regelmatig dit soort update berichten. Moet ik iets doen om die toe te passen of gaat dat automatisch?

Gr. Gerard

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 300 reacties
  • 26 februari 2025
ghempen schreef:

Goedemorgen, ik krijg regelmatig dit soort update berichten. Moet ik iets doen om die toe te passen of gaat dat automatisch?

Gr. Gerard

Standaard staat zoiets op de telefoon vaak aan, dus krijg je die vanzelf, uiteraard kan je in de app store van je telefoon zoeken naar updates en de app eerder eventueel installeren.

Mocht je de updates uit hebben staan dat die automatisch gaan dan moet je het handmatig bijwerken.

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 99 reacties
  • 26 februari 2025

Goedemorgen ik heb een aantal vragen over de Wifi manager in de MijnKPN app. Ter illustratie heb ik per vraag een schermafbeelding geplaatst.

1. De laadtijd bij het openen is erg langzaam, wordt daar nog aan gewerkt? 
  1. De navigatie tussen de verschillende Wifi pagina's is erg onhandig/onduidelijk. Dat kan een stuk eenvoudiger door de pagina's echt te integreren of buiten de App te openen. Nu tap ik regelmatig verkeerd binnen de pagina of gebruik de standaard Android navigatie. Waardoor ik op de hoofdpagina van de MijnKPN app kom. En dan weer de lange wachttijd krijg bij het opnieuw openen van de Wifi pagina. 
  1. Ook snap ik de TODO benaming niet van de router (v10) en de versterkers niet (SuperWifi 1). Ik had ze echt een andere naam gegeven 😊

Ik zou het heel fijn vinden als er vooral naar de eerste 2 kan worden gekeken. Ik begrijp heel goed dat het handig is om een app te onderhouden. Maar nu blijf ik het jammer vinden dat de oude Wifi manager app er niet meer is.

PeterG
Superuser
  • 61067 reacties
  • 26 februari 2025

Na flink zoeken versie nummer gevonden. Blijk deze al te hebben. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dank voor de uitgebreide input ​@RonaldM01, we nemen het mee! Zo gauw er nieuws of verbeteringen zijn, lees je dit in de Product Updates.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 26 februari 2025

De mail is vaak later dan de update zelf.

Mail gelezen, update gecontroleerd, stond er van de week al op.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17562 reacties
  • 3 maart 2025

De MijnKPN app gaat wat vreemd om met gedeelde MB's. 

Als je MB’s deelt lijkt het op het overzicht of je data uit de Buitenlandbundel hebt gebruikt. Klik je op “Bekijk alles” dan krijg je de detailpagina’s In Nederland en Binnen EU te zien. Daarop zie ik dat het alleen ten laste gaat van “MB delen”, onderaan op de pagina. Ook zijn de product omschrijvingen in het Engels.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • 10735 reacties
  • 3 maart 2025

Ik heb zelf ook een mobiel abonnement met onbeperkte data en deel data met mijn partner ​@RBxx maar ik heb niets in het Engels en zien de schermen er net iets anders uit, dan bij jou. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17562 reacties
  • 3 maart 2025

Ik ben niet alleen  ​@Jeroen van KPN 

Ik kwam twee topics tegen met hetzelfde probleem en daarom keek ik ook even in de app.

Ik heb als test wat data gedeeld naar een goed doel.

aanvulling: heb jij wellicht een iPhone? Ik gebruik de Android versie 6.32.0 op mijn Samsung.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • 10735 reacties
  • 3 maart 2025

De voorbeelden zijn gedeeld met het MijnKPN team en het zal verder worden onderzocht. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
RBxx schreef:

De MijnKPN app gaat wat vreemd om met gedeelde MB's. 

…...

We hebben de oorzaak gevonden en gaan het meteen oplossen!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17562 reacties
  • 3 maart 2025

Dat is snel👌. Ik zie de update wel binnen komen.

edit (17:20u): Het probleem is opgelost. De weergave is weer als vanouds.

Wolfshoeve
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 14 maart 2025

Ik weet niet welke junior programmeur aan die laatste versie heeft gewerkt, maar het is knudde met een rietje. Ik ben bijna 2 uur bezig geweest om alles weer te herstellen na de KPN update afgelopen nacht. De app schijnt een apart programma op te roepen als je de Wifi instellingen wilt aanpassen. Als je dan terugbladert kom je weer op het startscherm i.p.v. terug in de Wifi instellingen. Het netwerk wordt dan weer gescand etc. etc.... KPN Thuis was ook niet geweldig maar in ieder geval beter!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 992 reacties
  • 14 maart 2025

Ja, dat is iets wat ik ook heb gemerkt ​@Wolfshoeve. We nemen dit in ieder geval mee naar de ontwikkelaars. 

• Topper
  • 12 reacties
  • 18 maart 2025

Als ik op wifi netwerk beheren druk krijg ik dit scherm te zien .

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28362 reacties
  • 18 maart 2025

Als je het dan later opnieuw probeert, ​@Caddieman, wil het dan wel?

• Topper
  • 12 reacties
  • 18 maart 2025

Nee anders had ik dit niet gemeld.

Dit bericht doet hij al vanaf de installatie en dat is nu 2 weken.

oude app werkte wel en nieuwe dus niet

PeterG
Superuser
  • 61067 reacties
  • 18 maart 2025

Heb je de witte SuperWiFi ​@Caddieman ?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Die melding wil nog wel eens naar voren komen als je meerdere Thuis-abonnementen op één KPN ID gekoppeld hebt staan. Dan raakt de MijnKPN app in de war. Is dit bij jou misschien het geval ​@Caddieman ? Dan raad ik je aan om een tweede KPN ID aan te maken en daar één van beide Thuis-abonnementen aan te koppelen.

• Topper
  • 12 reacties
  • 18 maart 2025
PeterG schreef:

Heb je de witte SuperWiFi ​@Caddieman ?

Ja ik heb de witte supper Wifi punten

• Topper
  • 12 reacties
  • 18 maart 2025
Arjan van KPN schreef:

Die melding wil nog wel eens naar voren komen als je meerdere Thuis-abonnementen op één KPN ID gekoppeld hebt staan. Dan raakt de MijnKPN app in de war. Is dit bij jou misschien het geval ​@Caddieman ? Dan raad ik je aan om een tweede KPN ID aan te maken en daar één van beide Thuis-abonnementen aan te koppelen.

Ik heb interactieve tv en een digitene maar geen idee of dat een probleem geeft

• Topper
  • 12 reacties
  • 18 maart 2025
Caddieman schreef:
Arjan van KPN schreef:

Ik heb interactieve tv en een digitene maar geen idee of dat een probleem geeft

Klopt inderdaad er staan twee abonnementen in met verschillende nummers 1 voor interactieve tv en 1 voor de digitenne. Maar hoe maar ik een tweede kpn id aan?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Ik denk dat dat het probleem veroorzaakt. Sowieso wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat je Digitenne abonnement onder je Internet (en TV)-abonnement geplaatst kan worden. Het is zonde van je geld om dat apart te houden en het is ook praktischer wat betreft MijnKPN. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Je kunt voor nu een tweede KPN ID/MijnKPN aanmaken met een ander e-mailadres. Je kunt dan bijvoorbeeld een gmail-adres gebruiken, maar dat kan ook een ander KPNmail-adres zijn. Als je daar dan je Digitenne abonnement aan koppelt, dan wordt het ontkoppelt bij het andere KPN ID. Hier kun je beginnen met het aanmaken van een nieuw KPN ID/MijnKPN account en klik dan op ‘Account aanmaken’. 

• Topper
  • 12 reacties
  • 18 maart 2025
Arjan van KPN schreef:

Ik denk dat dat het probleem veroorzaakt. Sowieso wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat je Digitenne abonnement onder je Internet (en TV)-abonnement geplaatst kan worden. Het is zonde van je geld om dat apart te houden en het is ook praktischer wat betreft MijnKPN. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Je kunt voor nu een tweede KPN ID/MijnKPN aanmaken met een ander e-mailadres. Je kunt dan bijvoorbeeld een gmail-adres gebruiken, maar dat kan ook een ander KPNmail-adres zijn. Als je daar dan je Digitenne abonnement aan koppelt, dan wordt het ontkoppelt bij het andere KPN ID. Hier kun je beginnen met het aanmaken van een nieuw KPN ID/MijnKPN account en klik dan op ‘Account aanmaken’. 

Het was intussen gelukt een tweede ID aan te maklen en heb daar het digitenne abo aan gekoppelt en die is inderdaad uit de andere ID verdwenen en nu werkt de app wel. Dus helemaal super.

PeterG
Superuser
  • 61067 reacties
  • 18 maart 2025

Heb jij een apart digitenne abonnement à € 18 ​@Caddieman ?

Terwijl je bij interactieve tv voor € 5* per maand gewoon een digitenne ontvanger kunt toevoegen. Als extra ontvanger dus. 

Tenzij... je nog een heel oud Alles-in-1 glasvezel abonnement hebt.

*vanaf april € 6 per maand. 

Reageer