Skip to main content

MijnKPN app - update december 2024

MijnKPN app versie 6.30.0

Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app. 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.

Wat zit er in deze update?

• Status mobiele bestelling
    Heb je een mobiele bestelling geplaatst? Je kunt nu eenvoudig de status van je bestelling volgen in de MijnKPN app. Dit kan via het overzichtsscherm, een nieuw icoontje op de "Producten" pagina, en een melding op de mobiele abonnementspagina.
  • Makkelijker downloaden van de facturen
    Het downloaden van je facturen is nu makkelijker dan ooit! Je kunt nu de laatste 30 facturen van elk abonnement bekijken en downloaden via de MijnKPN app.

• Virtuele rondleiding

Deze (virtuele) rondleiding laat je zien wat de app te bieden heeft en legt kort uit wat je kunt vinden.
    In de toekomst willen we de tour verder verbeteren door de inhoud aan te passen op basis van jouw klantstatus en de producten die je hebt. 

• Attentkalender 
    Heb je onze Attentkalender al gezien? 
    De hele maand december hebben we iets speciaals voor jou: omdat we blij met jou zijn. Neem elke dag eens een kijkje en laat je verrassen!

Wie krijgt de update en wanneer?

De update is inmiddels al beschikbaar. 

Hoe controleer ik welke versie van de MijnKPN app heb?

Je kunt de versie van de MijnKPN app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel)
  • Onderaan staat de versie van de app

We zijn benieuwd naar jouw mening!

Heb je vragen, feedback, een probleem of een goed idee voor de app? Laat het ons hieronder weten!
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan gerust je eigen topic aan, we helpen je graag verder.

Ik kreeg deze versie gisteren al binnen. Goed om hier te lezen wat de update bevat.

De beschrijving in de Play Store is wat beperkt. Welke  “Naast deze handige nieuwe functies” ??

Ik zou niet weten waar je dat versie nummer kunt zien (6.30.0).

Maar volgens mij heb ik de nieuwe want kreeg een soort uitleg.

@PeterG, zowel bij iPhone als Android staat dit onder Instellingen en dan helemaal onderin. 

Ik kreeg deze versie gisteren al binnen. Goed om hier te lezen wat de update bevat.

De beschrijving in de Play Store is wat beperkt. Welke  “Naast deze handige nieuwe functies” ??

Here we are, ​@RBxx! 😄

En dit was jou ook al opgevallen:

Makkelijker downloaden van de facturen
Het downloaden van je facturen is nu makkelijker dan ooit! Je kunt nu de laatste 30 facturen van elk abonnement bekijken en downloaden via de MijnKPN app.
​​​

Klopt ​@Shyrin van KPN , dat was al ruim twee weken geleden in de “Nieuwjes & Info”.
En toen werkte het al met de oudere versie 6.29.0 van de MijnKPN app 😉

Ook weer tijd voor aanpassing van de betreffende Kennisbank topic(s).

Fijne app. Ik vind ‘m prettig in gebruik. Vraag me alleen af wat er nu zoveel anders is bij de facturen want het downloaden van facturen deed ik al via de app en ik vond dat dit al prima kon. Of was het toch een extra handeling die ik in de vorige versie moest doen?

Volgens mij gaat het downloaden nog precies hetzelfde ​@Roy74 .

Maar je kunt nu tot 30 maanden terug. Dat was 20 maanden. Maar de specificaties zijn en blijven maar 6 maanden.

Volgens mij gaat het downloaden nog precies hetzelfde ​@Roy74 .

Maar je kunt nu tot 30 maanden terug. Dat was 20 maanden. Maar de specificaties zijn en blijven maar 6 maanden.

Als je de kop “makkelijker downloaden” leest als verder terug in de tijd dan klopt dat. Ik denk dat je gelijk hebt. Nou OK, dat kan makkelijker zijn 😁

Er is nu een knop  ​@Roy74 om direct naar het downloaden te gaan:

Die had ik even gemist ​@Jeroen van KPN. Dat is zeker een verbetering en makkelijker. Ik ging op de automatische piloot al naar een factuur om vanuit daar te downloaden. Deze optie maakt het praktischer. Goede toevoeging en bedankt voor de verduidelijking 👍

Tja, als ik al download doe ik dat op de laptop. Niet op de telefoon. Op dat schermpje zijn de PDF's nauwelijks te lezen.

Tja, als ik al download doe ik dat op de laptop. Niet op de telefoon. Op dat schermpje zijn de PDF's nauwelijks te lezen.

Dan is deze verbetering voor jou inderdaad niet extra handig. Ik gebruik tegenwoordig telefoon en tablet voor bijna alle digitale zaken. Dan is de nieuwe optie echt een hele verbetering. Ik had de optie compleet over het hoofd gezien, wellicht kan het een echte knop worden met een kleurtje.