Skip to main content

TV+ Box: Update naar firmware versie 0.32

Categorie:TV+ Box
  • 10 december 2024
  • 64 reacties
  • 5261 keer bekeken
TV+ Box: Update naar firmware versie 0.32
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

64 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+8
  • 3039 reacties
  • 23 december 2024
huistijger schreef:

Dat trucje met die knop vasthouden werkte niet bij mij, wel het stroomloos maken.
maar….. toen was het goed tot hij dit nog eens twee keer deed, dus in totaal heb ik het al drie keer moeten doen en dat lijkt me toch echt een fout in de laatste update.
Maar goed, het is geen ramp, maar wel lastig.

Ik maak hem nooit stroomloos.

Hier helpt gelukkig een reset via de knop ingedrukt houden altijd en op alle 3 de boxen.

• Topper
  • 18 reacties
  • 25 december 2024

Ook hier helaas sinds de update zeer trage opstarttijd. Staat niet in eco modus.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17315 reacties
  • 25 december 2024

Heb je de hierboven genoemde tip van het stroomloos maken en/of resetten ook al geprobeerd ​@sonnyk1992? Dat lijkt het bij meer mensen te verbeteren.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14543 reacties
  • 25 december 2024

Dat helpt wel, maar niet voorgoed, met enkele dagen moet je het weer doen, het is erg lastig, hier moeten ze wel even naar kijken ​@Jasper van KPN 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17315 reacties
  • 25 december 2024

We geven het sowieso door, alles wat hier genoemd wordt nemen we mee. Het komt bij de juiste partij, geen zorgen. Nu met de feestdagen duurt dat iets langer, maar we houden alles bij.

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 57 reacties
  • 26 december 2024

Mooi dat het lage plop geluid wat hoorbaar was tijdens een zenderwissel verdwenen is. De mute tijd is wel trager.  Laatste sw update van de box. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 29 december 2024

Ook hier kan ik blijven herstarten ivm zeer traag opstarten.  Werkt 1 dag goed ik vervolgens weer zeer traag te starten, kortom om de andere dag herstarten. Zeer irritant. 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 57 reacties
  • 30 december 2024

Misschien helpt het de ECO stand uit te zetten. 

• Topper
  • 18 reacties
  • 30 december 2024

Dank voor  reactie,  echter ECO stand is niet ingeschakeld.🤷🏼‍♀️

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 57 reacties
  • 31 december 2024

U zet de TVbox uit zodat het rode lampje gaat branden? Laat de box altijd aan staan dan hoeft er niet gestart te worden. Veel stroom neemt het niet. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14543 reacties
  • 31 december 2024
Ziener schreef:

U zet de TVbox uit zodat het rode lampje gaat branden? Laat de box altijd aan staan dan hoeft er niet gestart te worden. Veel stroom neemt het niet. 

Ook dan gaat het opstarten soms heel erg traag.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 46 reacties
  • 31 december 2024

Vraag: wanneer worden wel de "zichtbare veranderingen in de bediening of interface" meegenomen in een versie update? Sommige requests staan al 1,5 jaar open.…

Groeten, 

Harry 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16231 reacties
  • 31 december 2024

Kan ik niet veel over kwijt ​@Harry_Nak maar zodra er iets verandert zullen we dit hier in de product updates delen. Je kunt je hierop ook abonneren met de knop rechtsbovenin!

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 46 reacties
  • 31 december 2024

Dan wachten we gewoon af... 

@Thomas van KPN : ik zie die knop niet om mij te abonneren op een topic. Ik kijk nu via mijn mobiele telefoon. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16231 reacties
  • 31 december 2024

@Harry_Nak  op de product updates pagina kun je die knop vinden

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 46 reacties
  • 31 december 2024

Gevonden! 😊👍🏻

PeterG
Superuser
  • 64373 reacties
  • 31 december 2024

Wilde er geen apart topic van maken dus maar even hier.

In de app RadioFM werken veel streams niet via de KPN DIW7022.

Hij werkt wel goed in de Nokia 8000, ook een Android-TV box. En via de Chromecast Google-TV stick.

Conclusie: het is iets op de DIW7022 waardoor de streams niet werken. O.a. die voor JOE NL.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29111 reacties
  • 31 december 2024

Ik kan het meenemen ter navraag. Maar, meld dit ook bij de mensen van RadioFM. Want, het kan alsnog iets zijn dat aan hun kant zit.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 januari 2025

Sinds 16-12 is het hier een drama. AB werkt wel/niet. Koppelen kan soms wel en soms ook niet. Box stroomloos gehad en zelfs een harde reset. Die heeft het heel even gedaan. Nu werkt de AB weer helemaal niet. Nu 4x met de helpdesk gebeld. Ze geven aan dat de update niet helemaal ok is…. Dat blijkt. Kunnen we alleen wachten op een nieuwe update? 

Hoe weet ik wanneer deze update er is? Want de TV-box gebruik ik niet omdat het niet werkt.

PeterG
Superuser
  • 64373 reacties
  • 2 januari 2025

Ze geven aan dat de update niet helemaal ok is…. Dat blijkt. Kunnen we alleen wachten op een nieuwe update? 

Ik vrees van wel, ​@PjtR . Je bent helaas niet de enige met het probleem dat de afstandsbediening soms eventjes ontkoppeld. Er zijn meer meldingen dat de laatste update nog niet het gewenste resultaat heeft.

Zelf heb ik er nog geen last van. Maar toen ik de afstandsbediening een keertje bijna 2 dagen kwijt was ben ik uitgeweken naar de Google Home app op mijn telefoon. En via HDMI CEC werkt de tv-afstandsbediening ook op de box. Hier zowel met de Samsung als de Sony en ook de 12 jaar oude Philips.

Ook zijn er meldingen van getroffenen die de Comfort+ afstandsbediening ERBIJ hebben dat die wel blijft werken.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 januari 2025

Hoi PeterG, 

Ik heb de KPN app op m'n LG tv, dus ik denk dat ik daar maar naar uitwijk, voorlopig en misschien wel ‘for ever'…… We gaan het meemaken….

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 7678 reacties
  • 2 januari 2025

@PjtR Wat een vervelende situatie zeg, dat is uiteraard ook niet wat wij wensen. De updates volgen elkaar met grote regelmaat, dus ik hoop dat een komende update verbetering voor je brengt. Mocht je problemen blijven ervaren dan kan je altijd even een topic starten zodat we er samen met de community naar kunnen kijken.

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 januari 2025

Hoi Remco, 

Fijn dat het gebeurt, alleen weet ik natuurlijk niet wanneer er een nieuwe update verschijnt. Is er geen meldingsmail mogelijk?

Groet, Peter

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 11449 reacties
  • 2 januari 2025

Het is mogelijk om je te abonneren op de Product update sectie ​@PjtR Als je op de hoofdpagina bent van de Product updates zit er aan de rechterkant een "Abonneer" knop

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 2 januari 2025
Jeroen van KPN schreef:

Het is mogelijk om je te abonneren op de Product update sectie ​@PjtR Als je op de hoofdpagina bent van de Product updates zit er aan de rechterkant een "Abonneer" knop

Fijn, gedaan! THX👍🏻