Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.163.1

Categorie:TV+ Box
  • 17 september 2024
  • 66 reacties
  • 4661 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.163.1
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

66 reacties

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 3 oktober 2024
MennoG78 schreef:
Luceos schreef:

Beste @joop2011, dank je voor de reactie. Het opnieuw opstarten heb ik zowel via menu zoals je omschrijft als hardwarematig (stekker eruit) geprobeerd. Zonder effect helaas.

En als je het geluid op automatisch zet? ik heb ook problemen met passthrough maar niet sinds deze update.

@MennoG78 ik heb alle 4 de settings al geprobeerd.- zonder effect: met alle andere opties behalve passthrough heb ik helemaal geen geluid, ook niet bij de tv zenders.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16175 reacties
  • 3 oktober 2024

We hebben inmiddels een eigen topic voor jouw bericht aangemaakt, @Luceos. Als je daar alle relevante informatie kunt doorgeven en wat je al geprobeerd hebt, dan kunnen we met je meedenken en zonodig als signaal doorgeven aan het TV team. 

PeterG
Superuser
  • 61085 reacties
  • 3 oktober 2024

. Het opnieuw opstarten heb ik zowel via menu zoals je omschrijft als hardwarematig (stekker eruit) geprobeerd. Zonder effect helaas

En als je herstart door de stand-by knop op de afstandsbediening 5 seconden ingedrukt te houden. En dan te kiezen voor opnieuw opstarten. 

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 3 oktober 2024
PeterG schreef:

. Het opnieuw opstarten heb ik zowel via menu zoals je omschrijft als hardwarematig (stekker eruit) geprobeerd. Zonder effect helaas

En als je herstart door de stand-by knop op de afstandsbediening 5 seconden ingedrukt te houden. En dan te kiezen voor opnieuw opstarten. 

Ik heb dit ook geprobeerd maar heeft geen effect helaas

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

@PeterG en @Luceos zouden jullie het troubleshooten van dit probleem willen verplaatsen naar Sinds update naar 1.163.1 hebben we geen geluid meer bij apps als Netflix of Amazon? Dank!

Forum|alt.badge.img+2

Buitenom dat ik niet weet waar dit anders te melden/vragen vindt ik dit tv+ kastje maar matig. 

Geen TV+ maar TV-.

We gaan een weg in waarvan de ontwikkeling nog in volle gang is. We kopen/betalen iets wat dus nog niet af is. En dat bijt, weer.

De TV+ is direct aangesloten op de Fritzbox, heb dsl 100mb en het systeem is een stap terug t.o.v. het oude kastje.

Moet om de dag opnieuw opstarten omdat het systeem merkbaar trager wordt. En de tv gids bv is al zo traag.

Heb, om wat snelheid te winnen, de kastjes al op Unicast gezet wat iets helpt. Maar de tv gids .....hij moet altijd nadenken wat te laten zien. Eerst krijg je oude gegevens te zien en dan moet hij verversen.

Ook is het tv beeld als je op de gids drukt ineens weg of zwart. Opnieuw opstarten en het is weer goed.

Kunnen wij nog terug naar het oude systeem?

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 111 reacties
  • 4 oktober 2024

Hoe lang hebben jullie TV+ al?

De eerste paar dagen was het bij instabiel maar tegenwoordig zo stabiel als een huis, bevalt prima. Heb ook gebruik gemaakt van aanbieding dus vind het ook nog prima een (klein!) Bigme af en toe maar dat vind ik allemaal reuze meevallen.

Misschien kan je een topic per probleem aanmak, hier op het forum wordt je best goed geholpen.

(En: succes)

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30833 reacties
  • 4 oktober 2024

Ha @Martijn en Lies, het wordt hierboven al gezegd: je kunt het beste een eigen topic aanmaken. De problemen die jij ervaart, lijken niet te komen door deze laatste update, als ik het zo begrijp. En dat is juist waar dit topic voor bedoeld is: opvallende zaken die betrekking hebben op de betreffende update. Ik zie dat jij al een topic hebt: reageer daar gerust nog eens in, dan kan mijn collega het verder oppakken. 

@basherd_wie dank voor je advies én wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! :-)

Forum|alt.badge.img+2

Super, ga ik daar weer verder.

wjb
Superuser
  • 74576 reacties
  • 6 oktober 2024

Als ik met de TV knop van de Comfort+ afstandsbediening vanuit de gids terug ga naar de live uitzending dan krijg ik een zwart beeld.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7505 reacties
  • 6 oktober 2024

En met de andere afstandsbediening, mits die nog gekoppeld is @wjb? Gebeurt dit ook op alle zenders, of op één bepaald zender? 

wjb
Superuser
  • 74576 reacties
  • 6 oktober 2024
Sanne van KPN schreef:

En met de andere afstandsbediening, mits die nog gekoppeld is @wjb? Gebeurt dit ook op alle zenders, of op één bepaald zender? 

Op de gewone afstandsbediening zit geen TV knop en dus daarmee kan ik het niet naspelen.

Het gebeurt op alle zenders. Het blijkt overigens dat soms de zender na een paar seconden alsnog getoond wordt maar dan als unicast. Uiteraard is mijn omgeving gewoon geschikt voor multicast en dezelfde zenders zijn ook gewoon multicast als ik ze aankies in de gids of er naartoe zap.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7505 reacties
  • 6 oktober 2024

Check. Dank voor het melden en testen @wjb! Gaan we uitzoeken. 

PeterG
Superuser
  • 61085 reacties
  • 6 oktober 2024

Op de gewone afstandsbediening zit geen TV knop

Longpress terug knop, @wjb . Maar dan is hier dat issue niet.

wjb
Superuser
  • 74576 reacties
  • 6 oktober 2024
PeterG schreef:

Op de gewone afstandsbediening zit geen TV knop

Longpress terug knop, @wjb . Maar dan is hier dat issue niet.

Het issue treedt alleen op als ik gebruik maak van de TV knop op de comfort+ afstandsbediening, niet bij een long-press terug op de gewone afstandsbediening.

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 18 oktober 2024

@wjb, ze gaan hier naar kijken. Zodra ik meer weet kom ik er bij je op terug. Tegen die tijd zal deze update wel gesloten zijn, maar ik weet je te vinden 😁