Skip to main content

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.171.3

Categorie:TV+ Box
  • 5 december 2024
  • 55 reacties
  • 2691 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.171.3
Toon eerste bericht

55 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 88 reacties
  • 10 december 2024

@Erik footer aangepast , , maak nu een eigen topic aan

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 10 december 2024

Kan het zijn dat er een nieuwe Firmware net is uitgebracht ik heb 0.32.12 en kan deze niet terug vinden op de site.

Ook was mijn box net opeens rebooten vandaar.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28326 reacties
  • 10 december 2024

Ja, die is er inderdaad:

We wachten meestal even met publiceren van een klaarstaande update tot we bericht krijgen dat de preselectie ook inderdaad van start is gegaan. Jij was daarin net even eerder deze keer :D

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 10 december 2024
Erik van KPN schreef:

Ja, die is er inderdaad:

We wachten meestal even met publiceren van een klaarstaande update tot we bericht krijgen dat de preselectie ook inderdaad van start is gegaan. Jij was daarin net even eerder deze keer :D

Ik zag hem inderdaad dat ik het stuurde had ik hem al ruim een uur  :)

Zat wat te kijken en hij herstarte abrupt 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 december 2024

Hier heb ik sinds vandaag versie 1.171.3 ?

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 12 december 2024
ElwinGeerse37 schreef:

Hier heb ik sinds vandaag versie 1.171.3 ?

Die werd hier ook geïnstalleerd ja viel me al op

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14716 reacties
  • 12 december 2024

1.171.3 is de juiste versie, excuus voor de verwarring, ik pas dit even aan in de titel en het startbericht!

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 12 december 2024
Maja van KPN schreef:

1.171.3 is de juiste versie, excuus voor de verwarring, ik pas dit even aan in de titel en het startbericht!

Klopt het wel dat de eerste groep wel de andere versie had want mijn werd ook afgelopen dagen bijgewerkt

• Helper
  • 33 reacties
  • 12 december 2024

Is het ook mogelijk om de opnames van 1 seizoen in de lijst te sorteren op aflevering? Nu staat aflevering 24 bovenaan, en bij terugkijken moet ik steeds naar onderen scrollen voor aflevering 1.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28326 reacties
  • 12 december 2024
MennoG78 schreef:
Maja van KPN schreef:

Klopt het wel dat de eerste groep wel de andere versie had want mijn werd ook afgelopen dagen bijgewerkt

Ja, ze hebben onder water nog even iets aangepast. Dat zorgt dan ook voor een hoger nummertje, voor iedereen.

Deezers schreef:

Is het ook mogelijk om de opnames van 1 seizoen in de lijst te sorteren op aflevering? Nu staat aflevering 24 bovenaan, en bij terugkijken moet ik steeds naar onderen scrollen voor aflevering 1.

Op het moment niet, ​@Deezers. De meest recente aflevering staat altijd bovenaan. Het kunnen sorteren van opnames is een bekende wens. Zie punt 42 in deze lijst met feature requests. Het staat op de planning om hier wat mee te doen. Maar er valt niet aan te geven wanneer dit dan gaat zijn.

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • 1080 reacties
  • 14 december 2024

​@Erik van KPN het valt me op dat naar deze update 12-12 me afstandmeting verdwijnt.

is me nu 2x gebeurt naar de update.

ik heb de batterij vervangen om zeker van te zijn dat de batterij vol zijn.  

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 15 december 2024
Francois schreef:

​@Erik van KPN het valt me op dat naar deze update 12-12 me afstandmeting verdwijnt.

Wat bedoel je met afstandmeting?

• Topper
  • 10 reacties
  • 15 december 2024
joop2011 schreef:
wjb schreef:
joop2011 schreef:

Ik hoop wel dat de tegelweergave voor opname blijft bestaan.

Zoals je op het screenshot kunt zien is er een knop voor de "rasterweergave" en daar zitten die tegels onder.

Overigens ben ik zeer happy met de lijstweergave, dat vind ik juist veel duidelijker.

Dat mag, dat is jouw persoonlijke mening.😉

Bedankt voor het melden, had de toets niet zo snel gezien. ðŸ˜‰

nou ik heb het ook helemaal gehad met al die tegels, zeer verwarrend en onnodige hoeveelheid data, gewoon een normale tekst weergave is vele malen duidelijker.
Dat is mijn mening

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • 1080 reacties
  • 15 december 2024
Francois schreef:

in plaats van afstandmeting bedoel ik afstand beding 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23271 reacties
  • 15 december 2024
Francois schreef:
Francois schreef:

Afstandsbediening gok ik? Wat gebeurt er dan precies? De afstandsbediening is helemaal losgekoppeld en doet niets meer? Je kunt de afstandsbediening ook resetten en daarna opnieuw koppelen, zie link hieronder. 

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • 1080 reacties
  • 15 december 2024
Alex van KPN schreef:
Francois schreef:
Francois schreef:

Afstandsbediening gok ik? Wat gebeurt er dan precies? De afstandsbediening is helemaal losgekoppeld en doet niets meer? Je kunt de afstandsbediening ook resetten en daarna opnieuw koppelen, zie link hieronder. 

De afstandsbediening is dan helemaal uit de ontvanger verdwenen.

Inderdaad moet ik hem opnieuw koppelen 

• Helper
  • 46 reacties
  • 19 december 2024

Klein puntje van kritiek: ik neem nieuwsuur als serie op, onder lijstweergave de opname gekozen en vervolgens verwijderd na gekeken te hebben keer je niet terug naar je andere opnamen maar naar geplande opnamen van nieuwsuur t/m 23 dec. in die lijst kan je naar beneden scrollen maar niet meer omhoog.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dank voor het doorgeven ​@DX11, we nemen je feedback mee!

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 25 december 2024

Het valt mij op dat ik sinds deze update steeds een balk onderop heb die af en toe stil staat of verspringt.

Dit zie je vooral met ondertiteling dat het opeens weg springt.

Of het stukje onderop blijft staan en beeld er boven gaat door.

Hiervoor had ik dit nooit heb dit ook op me 2e box op slaapkamer.

Na een herstart is dit weer weg volgens mij treed het vooral op als ik eerst disney of netflix heb gekeken en daarna naar tv overschakel.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7436 reacties
  • 25 december 2024

Hmmm, goed om te weten ​@MennoG78. Die informatie nemen we mee! Dank voor het doorgeven. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 92 reacties
  • 5 januari 2025

Ik heb een bugje gevonden sinds deze update, maar weet niet zeker of dit eerder ook al bestond of niet. Als je net uit de TV gids komt via de TV gids-knop en je drukt gelijk een paar keer op P+ of P- terwijl het kleine zendermenu nog in beeld staat dan zie je de zender- en programmainfo verspringen in het menu zonder dat er verder iets gebeurt. Na ongeveer 3 seconden wachten wordt het gekozen kanaal dan daadwerkelijk overgeschakeld.

Doe je echter hetzelfde met P+ of P- zonder TV-gids dan wordt de zender direct overgeschakeld. Ik weet nog niet welke variant ik handiger vind, maar hoe dan ook is dit niet consistent..

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28326 reacties
  • 5 januari 2025

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, ​@RozeOlifant. Het ‘kleine zendermenu’ dat je noemt, bedoel je daarmee de informatiebalk, met de tijdlijn en de knoppen voor de ondertiteling enzo? Ik heb net een beetje geëxperimenteerd, en ik merk daarmee geen problemen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 92 reacties
  • 6 januari 2025
Erik van KPN schreef:

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, ​@RozeOlifant.

Ik bedoel inderdaad de informatiebalk. Als ik uit de TV-gids kom dan wordt die balk getoond en als ik op dat moment een paar keer op P+/P- op de afstandsbediening druk, dan zie je de gegevens in de informatiebalk steeds verversen maar de bijbehorende zender wordt niet direct overgeschakeld. Dit gebeurt pas na een korte wachttijd.
Doe ik echter P+/P- zonder TV-gids vooraf dan wordt de informatiebalk getoond, ververst en verspringt de zender direct. Dan gebeuren verversing en overschakelen dus gelijktijdig.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik heb dit even getest en ik begrijp wat je bedoelt. Ik weet alleen niet of dit een bug is of dat het zo bedoeld is.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 6 januari 2025

Weet niet of het sinds deze update is maar valt me nu pas op als je op OK knopdrukt krijg je dat mini menu maar die blijft staan totdat je weer op OK drukt of op back knop drukt.

Reageer