- komt er ooit een nieuwere Android OS versie versie op dit apparaat?
Waarom zou dat nodig zijn @Bram-Boy ???
Hoi @JanD
De huidige Android TV versie 11.0 is inmiddels al een aantal jaren uit, we zitten inmiddels al op Android TV 14.0 en heeft ook vernieuwingen en verbeteringen.
Dus ook ik zou graag zien, dat het TV team achter de KPN TV+ Ontvanger ook hiermee aan de slag zou gaan, en ook de Android versie gaat updaten naar Android TV 14.0 zodat de KPN TV+ ontvanger weer volledig up-to-date is qua Android versie.
Hoi @Bram-Boy, daar heb ik geen antwoord op op dit moment.
Hoi @JanD
De huidige Android TV versie 11.0 is inmiddels al een aantal jaren uit, we zitten inmiddels al op Android TV 14.0 en heeft ook vernieuwingen en verbeteringen.
Dus ook ik zou graag zien, dat het TV team achter de KPN TV+ Ontvanger ook hiermee aan de slag zou gaan, en ook de Android versie gaat updaten naar Android TV 14.0 zodat de KPN TV+ ontvanger weer volledig up-to-date is qua Android versie.
android 14 zit vol bugs die wil je niet.
12 zou wel een verbetering zijn voor beeld
Is het mogelijk om de tv+ launcher te installeren op een ander android apparaat? Bijvoorbeeld een android 12 apparaat?
Door de updates heb ik regelmatig problemen met de KPN TV+ Box , ik heb er 2 maar 1 kan schijnbaar niet goed tegen de updates.
Nu komt er een nieuwe update voor de opnames, ik ben benieuwd wanneer de update komt dat een serie compleet word opgenomen. Is er al bekend wanneer dat gaat gebeuren?
Is het mogelijk om de tv+ launcher te installeren op een ander android apparaat? Bijvoorbeeld een android 12 apparaat?
Dat kan helaas niet
Door de updates heb ik regelmatig problemen met de KPN TV+ Box , ik heb er 2 maar 1 kan schijnbaar niet goed tegen de updates.
Nu komt er een nieuwe update voor de opnames, ik ben benieuwd wanneer de update komt dat een serie compleet word opgenomen. Is er al bekend wanneer dat gaat gebeuren?
Hier gelukkig afkloppen met 3 boxen geen last
Hoi @JanD
12 zou wel een verbetering zijn voor beeld
Hoi @MennoG78
Hartelijk dank voor je aanvulling.
Ik wist namelijk niets af van de bugs in Android TV 14.0, omdat ik alles van Apple heb, behalve dan de KPN TV+ Ontvanger die op Android TV draait.
Maar een update naar Android TV 12.0 zou ook al een goede stap vooruit zijn.
Als jij een serieopname instelt, @69Nm, dan horen alle afleveringen opgenomen te worden. Dit zijn ook geen dingen die onder deze updates vallen. Ik raad je dan ook aan, als je problemen ervaart met opnames, een eigen topic aan te maken.
Voor issues rondom updates, als dat steeds met één van je boxen gebeurt, dan kan het ook zijn dat de aansluitmanier van die box niet optimaal is. Als je daar meer over kunt vertellen kunnen we meedenken. Maar ook dat kan beter in een eigen topic, omdat het niet specifiek met deze update te maken heeft.
Hopelijk komt er een keer een update dat het mogelijk is dat serie opnames alle seizoenen opneemt nu moet je steeds per seizoen instellen dat is best vervelend maar goed veder geen klachten
Wie zegt dat Android 14 vol met bugs zit?
Ja, de uitrol van Android 14 is stilgelegd op een mediabox van Homatics maar dat wil nog niet zeggen dat Android 14 daar debet aan is, dat kan heel goed door de interfaces richting hardware veroorzaakt worden. De Google Streamer draait ook op Android 14 en dat lijkt uitstekend te werken.
Alleen al voor de automatische selectie van Dolby vision vs. HDR en automatisch refreshrate, maar dat kan al in Android 12.
Interessante discussie over Android 14 maar laten we het in dit topic het over de update van de TV+ Box hebben. Voor Android 14 kan er natuurlijk gerust een los topic worden aangemaakt door iemand.
Beste KPN,
Ik merk in mijn omgeving dat veel mensen al gebruik maken van mooie, nieuwe, kleine tv-ontvanger kastjes. Ikzelf heb helaas nog steeds (al zo'n 14 jaar) oude en grote ontvangers die niet bepaald mooi staan op mijn design tv-kast.. ;-)
Wanneer kom ik als trouwe klant van het eerste uur ook in aanmerking voor de nieuwe ontvanger kastjes? Dat zou nette service zijn.
Mvg, Edwin
Beste KPN,
Ik merk in mijn omgeving dat veel mensen al gebruik maken van mooie, nieuwe, kleine tv-ontvanger kastjes. Ikzelf heb helaas nog steeds (al zo'n 14 jaar) oude en grote ontvangers die niet bepaald mooi staan op mijn design tv-kast.. ;-)
Wanneer kom ik als trouwe klant van het eerste uur ook in aanmerking voor de nieuwe ontvanger kastjes? Dat zou nette service zijn.
Mvg, Edwin
Deze topic gaat over de nieuwe update.
Het beste kan je hiervoor een eigen nieuwe topic aanmaken.
P.S.
Bel gratis 0800-0402
hallo hallo zat vanmiddag een opname te bekijken in 1 x start de tv ontvanger kpn + uit ze eigen opnieuw op. Daar voor bleef zo 20 seconden beeld stil staan en toen starten de tv ontvanger opnieuw op ! Ik dacht dat dit probleem groot deels was opgelost of toch niet ???
Hi @Peterpiwi! Dat is niet prettig. Heb je de tip die in ons startbericht al geprobeerd?
- Ervaar je een probleem met TV+? Herstart dan altijd eerst de TV+ Box. Doe dit door de KPN-knop (rechtsboven op de afstandsbediening) ingedrukt te houden tot je een menu in beeld krijgt. Kies hier voor herstarten.
- Helpt dit niet, check dan de KPN TV+ Kennisbank.
Mocht dat niet helpen, of mocht de oplossing daar niet te vinden zijn, maak dan een eigen topic aan hiervoor. Dan helpen we je daar verder!
Ik heb al vaker de trucjes geprobeerd die jullie adviseren helaas geen effect zal zo even eigen topic aan maken hier over !
Ik heb sinds een paar dagen mijn oude problemen weer terug, een harde plop uit de speakers bij zappen en af en toe zwart beeld. Ik gebruik de bijgeleverde kabels en adapters. Bij geluid instellingen wat ander optie`s geprobeerd maar dat hielp voorheen wel. Wel balen ik heb sindsdien ik de nieuwe tv boxen heb vaak gezeur met deze klachten. Had ik mijn oude box nog maar.
Ik heb sinds een paar dagen mijn oude problemen weer terug, een harde plop uit de speakers bij zappen en af en toe zwart beeld. Ik gebruik de bijgeleverde kabels en adapters. Bij geluid instellingen wat ander optie`s geprobeerd maar dat hielp voorheen wel. Wel balen ik heb sindsdien ik de nieuwe tv boxen heb vaak gezeur met deze klachten. Had ik mijn oude box nog maar.
Hoi @MobyD . Dus de geluidsinstellingen aanpassen werkte eerst wel? Waar veranderde je de instelling toen in als ik vragen mag? En ik begrijp dat je een eigen audiosysteem hebt aangesloten? Mag ik vragen hoe je die hebt aangesloten?
Ik heb wel een audio receiver via een optische kabel aangesloten, maar die gebruik ik alleen met films kijken. Met tv kijken nooit. Dus er kan geen aard lus ontstaan tussen de 2 apparaten omdat deze niet met koper verbonden zijn met elkaar. Hij stond eerst op de standaard instelling, welke dat was weet ik niet, nu op ongewijzigd doorgegeven. Nu plopt hij nog steeds. Het is niet bij elk kanaal. Net getest, ik begin op 1 en tussen 11 en 12 een harde plop dan tussen 17 en 18. paar keer heen en weer zappen de ene keer wel dan weer niet. Alle instellingen al een keer gehad op de laatste instelling lijkt het minder voor te komen.
Zwart knipperen had ik ik het begin ook en was plots over. sinds vandaag valt het mij op. Zelf kijk ik amper tv, dus ik weet niet hoelang dit nu weer speelt
Check, dank voor het toelichten @MobyD! Heb je ook al herstart va de TV Box gedaan sinds dit speelt? Als je hem twee minuten van de stroom haalt en weer aansluit, helpt dat? Zo niet, probeer dan een reset van de TV+ Box.
Als ook dat het probleem niet oplost, wil je dan een eigen topic aanmaken hierover? Dan helpen we je daar verder!
Ik zal dat morgen proberen, ik had hem gisteren al wel van het stroom afgehaald. Dank je wel.