Skip to main content

Update 08.76.07: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • September 2, 2025
  • 3 reacties
  • 450 keer bekeken
Update 08.76.07: KPN TV+ App voor smartphones en tablets
Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update september #1 2025

KPN TV+ App 08.76.07

Wat zit er in?

• Het Opnemen Pakket (Extra) is weer zichtbaar!
  • Verbeteringen in de tv gids
  • Bekijken van samenvattingen en goal alerts van de Eredivisie is verbeterd
  • Prestatieverbeteringen in de app 

Wie krijgt de update en wanneer?

Deze update is beschikbaar voor iOS en Android en wordt de komende dagen gefaseerd uitgerold. 

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App ik heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen ⚙
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.

3 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 2, 2025

heel fijn hier werkt de app weer prima ook met terug kijken :D op de iPad

WebHalla
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • September 2, 2025

Nice.

mis nog wel de mogelijkheid om bij een toekomstig programma een notificatie te krijgen. Je kan een tv- programma opnemen om later te kijken of aan de kijk-lijst toe te voegen. Alleen komt van de kijklijst geen alarm(alert) wanneer het programma beschikbaar is of begint. Dus mijn kijklijst bevat nu programma’s die niet terug te zien zijn, omdat het programma al van jullie servers is verwijderd om terug te kijken. Is dus min of meer een todo lijst zonder waarschuwing dat je iets zou moeten doen!. Wellicht de mogelijkheid aanbieden om een melding in de calendar van het apparaat met de app op te nemen. Afhankelijk van een synchronisatie tussen de apparaten met het id/account duikt de startdatum/tijd dan ook op op andere gekoppelde apparaten.

Tevens zou ik het fijn vinden wanneer je de kijklijst waarschuwing ook zou kunnen toewijzen aan een een van de fysieke  tv-ontvangers als herinnering met de melding:”uw herinnerde programma x begint op zender y”

Op het moment is de kijklijst imho weinig bruikbaar vanwege de bovengenoemde missende functionaliteit.

met vriendelijke groeten,

johan

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 11, 2025

heel fijn hier werkt de app weer prima ook met terug kijken :D op de iPad

Yes, wat top om te lezen! 

Nice.

mis nog wel de mogelijkheid om bij een toekomstig programma een notificatie te krijgen. Je kan een tv- programma opnemen om later te kijken of aan de kijk-lijst toe te voegen. Alleen komt van de kijklijst geen alarm(alert) wanneer het programma beschikbaar is of begint. Dus mijn kijklijst bevat nu programma’s die niet terug te zien zijn, omdat het programma al van jullie servers is verwijderd om terug te kijken. Is dus min of meer een todo lijst zonder waarschuwing dat je iets zou moeten doen!. Wellicht de mogelijkheid aanbieden om een melding in de calendar van het apparaat met de app op te nemen. Afhankelijk van een synchronisatie tussen de apparaten met het id/account duikt de startdatum/tijd dan ook op op andere gekoppelde apparaten.

Bedankt voor het delen van dit idee, ​@WebHalla!
We zien het niet vaak terugkomen maar vinden het zeker waardevol en hebben het toegevoegd aan onze backlog. Het staat op dit moment niet gepland voor de korte termijn, maar het wordt zeker meegenomen. 

Tevens zou ik het fijn vinden wanneer je de kijklijst waarschuwing ook zou kunnen toewijzen aan een een van de fysieke  tv-ontvangers als herinnering met de melding:”uw herinnerde programma x begint op zender y”

Een integratie tussen de app en de tv-ontvanger(s) zou inderdaad een mooie toevoeging zijn: dat zien wij ook zo. Op basis van eerdere, soortgelijke verzoeken verwacht ik wel dat dit meer ontwikkelwerk van zich vraagt. Ik dubbelcheck dit nog even, om er zeker van te zijn.