Skip to main content
UPDATE

Update 08.67.04: TV+ App voor Smart TV voor Android

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • April 8, 2025
  • 85 reacties
  • 2059 keer bekeken
Update 08.67.04: TV+ App voor Smart TV voor Android
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

KPN TV+ Smart TV App [Android TV] Update april #1 2025

KPN Smart TV+ App 08.67.04

Wat zit er in?

• Eén van de meest gevraagde functies is er eindelijk: de minigids!
    Druk twee keer op de pijl omlaag om de minigids te openen en snel te zien wat er nog meer op tv is.
Voorbeeld van de minigids

• Verbeterd scrollen met de voortgangsbalk
    Scrollen met de voortgangsbalk tijdens het kijken werkt nu beter.

• Zappen is verbeterd
    We hebben aanpassingen gedaan om het zappen te verbeteren.

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.67.03 is gestart. De update wordt in de loop van de komende dagen beschikbaar voor alle apparaten met Android TV.

Automatische Updates en Versie-informatie voor de KPN TV+ App
Als automatische updates aanstaat op je TV, wordt de nieuwste versie van de app automatisch geïnstalleerd zodra deze beschikbaar is.

Hoe zie ik welke versie ik heb?
Om te controleren welke versie je van de app hebt, klik je op je profiel in de linker bovenhoek van het scherm. Het versienummer wordt dan linksonder op het scherm weergegeven. Zo kun je altijd gemakkelijk zien of je de nieuwste versie van de app hebt!  

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

85 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • April 8, 2025

@Shyrin van KPN 

Hierbij een verzoek.
Kan KPN het terugkijken van opnames van BBC-First, Belgische en Duitse Zenders beschikbaar maken 
op de Android smart app?
Nu krijg je de melding “Deze zender kan je alleen terugkijken op de TV-ontvanger”
Uit gebruikers gemak (maar één kastje) maar ook jullie kosten KPN (toeleveren TV-ontvanger) zou de TV-ontvanger dan optioneel kunnen worden.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Bennes, terugkijken van die zenders mogen we op dit moment alleen via een tv-ontvanger laten zien inderdaad. Dat staat los van een update van de app, dat heeft te maken met rechten. We willen het ook graag mogelijk maken, maar dat hebben we niet volledig in eigen hand. Het kan zijn dat het in de toekomst veranderd, maar op dit moment kan dat niet.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

@Jasper van KPN,

Ik vind het wel vreemd van de omroepen dat ze het zo willen, je mag overal tv kijken binnen Europa maar dat mag dan niet. Ik zie het verschil niet of ik de opname onderweg zou kijken of thuis.

Jasper van KPN
Moderator

​je mag overal tv kijken binnen Europa maar dat mag dan niet

Dat geldt voor de app op een smartphone en tablet inderdaad, voor de smart tv app geldt dat niet. Daar zit het verschil in.

Dat staat los van de update zoals gezegd, dus laten we het wel bij de update houden voordat we afdwalen 🙂

Komt er nog een keer een melding dat er verbeteringen zijn voor TCL tv’s? Hier zijn heel veel klachten over binnengekomen op de community van kpn. Lijkt me belangrijker dan deze vermelde verbeteringen. Hier na 2 maanden nog steeds geen werkende app. Al eerder alle relevante zaken gedeeld.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

We zijn ons bewust dat de app op bepaalde tv's niet (goed) werkt. We werken er hard aan om ook voor deze tv's app weer werkend te krijgen. Maar in de tussentijd gebeurt er nog meer en kunnen we ook updates uitbrengen voor de tv's waar de app wel goed op werkt. Sommige (herstel)werkzaamheden vergen helaas wat meer tijd en we zijn daarin ook afhankelijk van andere partijen om een fix te implementeren. 

• Deelnemer
  • April 9, 2025

Klopt het dat de app niet werkt op een Sharp TV? Ik heb een Sharp TV, IOS 11/Google TV. Maar ik kan de app niet vinden in de playstore helaas. 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Klopt het dat de app niet werkt op een Sharp TV? Ik heb een Sharp TV, IOS 11/Google TV. Maar ik kan de app niet vinden in de playstore helaas. 

@MarianH wat krijg je te zien als je alleen “KPN” in de zoekbalk intypt? Het kan ook nog zo zijn dat het op een Sharp TV (nog) niet wordt ondersteund.

• Nieuwkomer
  • April 9, 2025

En nog steeds geen app voor AppleTV ?

• Deelnemer
  • April 9, 2025

@MarianH wat krijg je te zien als je alleen “KPN” in de zoekbalk intypt? Het kan ook nog zo zijn dat het op een Sharp TV (nog) niet wordt ondersteund.

@Dennis Overbeek dit vermelde KPN zelf 2 mnd geleden. Dus denk dat Sharp ook ondersteund is. Als ik kpn in type krijg ik niks, alleen andere opties.

Wanneer kan je meedoen?

Om mee te kunnen doen aan de test, hebben wij de volgende eisen:

Technische eisen:

Je moet je een Smart TV hebben die voldoet aan de volgende technische eisen:

Android TV: bijvoorbeeld een Sony, Philips, Sharp, Grundig of Chromecast met Google TV, met een minimaal besturingssysteem van 7.0

Samsung Tizen TV: minimaal besturingssysteem van Tizen 5.5

LG met WebOS: nog geen minimale versie vereist

Controleer of je TV geschikt is:

Om te bepalen of jouw TV geschikt is, kijk je of deze toegang heeft tot de Google Play Store en of het besturingssysteem minimaal 7.0 is, en voor Tizen is versie 5.5 vereist.

Ik vind de app veel gemakkelijker als het kastje, mijn tv ab kan alle tv functies gemakkelijk aan. De kpn ab kan níet àlles bedienen.

? Apple TV app zit gewoon op mijn tv. Samsung.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 9, 2025

Het gaat om de KPN app die niet beschikbaar is op het AppleTV platform. Niet om de AppleTV app zelf.

Het gaat om de KPN app die niet beschikbaar is op het AppleTV platform. Niet om de AppleTV app zelf.

Oh, dat is iets heel anders. Zal wel pas mogen als het helemaal uitgewerkt is. Of weer die rechten.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • April 11, 2025

De nieuwste versie van de Smart TV app voor Android TV is 08.67.04 en vanaf vandaag beschikbaar. In deze update zijn er verder geen zichtbare wijzigingen doorgevoerd, alleen ‘onder de motorkap’ wijzigingen. 

• Deelnemer
  • April 11, 2025

Ik krijg deze versie niet gedownload. De TV (TD-Systems) blijft versie 08.64.03 downloaden. Daarmee kan ik nog steeds niet via de numerieke toetsen naar een zender. 

Erwin van KPN
Moderator

Ik krijg deze versie niet gedownload. De TV (TD-Systems) blijft versie 08.64.03 downloaden. Daarmee kan ik nog steeds niet via de numerieke toetsen naar een zender. 

Wat voor versie geeft ie aan als je naar het download scherm gaat? Heb je ook een screenshot?  En wat voor besturings systeem draait jouw tv?

• Deelnemer
  • April 11, 2025

Wat voor versie geeft ie aan als je naar het download scherm gaat? Heb je ook een screenshot?  En wat voor besturings systeem draait jouw tv?

Hij geeft geen versie nummers in het downloadscherm. De Android versie is 11

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als je naar de app store gaat op je TV dan geeft deze ook niet aan dat er een update beschikbaar is ​@Benameur? Heb je de TV al eens opnieuw opgestart in de tussentijd? 

• Deelnemer
  • April 11, 2025

Als je naar de app store gaat op je TV dan geeft deze ook niet aan dat er een update beschikbaar is ​@Benameur? Heb je de TV al eens opnieuw opgestart in de tussentijd? 

Klopt. De App Store laat niet zien dat er een update is. En de tv ook al opnieuw opgestart.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Check, dan neem ik hem even mee in de meldingen. Als we meer weten laten we het hier weten! 

mrGanesha
Slimmerik
  • April 12, 2025

Ook hier is er nog steeds geen update beschikbaar. Mijn Google TV Streamer zit nu op 08.64.03

Zijn er überhaupt mensen die het wel gelukt is de update binnen te halen?

• Deelnemer
  • April 12, 2025

Klopt. De App Store laat niet zien dat er een update is. En de tv ook al opnieuw opgestart.

Dit is wat ik nu in de Google Play store zie staan. 08.64.03. Is de juiste app wel gepubliceerd?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 12, 2025

Ik kom zelf ook niet verder dan 08.64.03, we gaan hier navraag over doen ​@mrGanesha 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

Op mijn moeders Philips televisie vandaag, 12 april,  deze versie. 08.67.04

Gisteren was het nog .03 ​@Maja van KPN .

Op mijn DIW7022 is het nog versie 08. 64.03.