Nou..buiten het gegeven dst het tv-menu nog trager is dan de slakken in mn tuin.…start mijn ontvanger ook nog geregeld, op primetime, vanzelf op. SOFTWARE UPDATE, Kan 10 minuten duren,. In de praktijk duurt het een half uur. Vervolgens duurt hrt nog een half iur, voordat alles weer netjes laadt.
Heb ik het nog niet over netflix, vanuit het trage tv-menu, wat 2 x per avond tijdens een film stopt en vervolgens weer vraagt in te loggen...ik word er zoooo moe van.
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door joop2011
theavanroon schreef:
Nee Joop,
Ik heb wel een apart Netflix abbo, vandaar dat ik het kan streamen van mn telefoon naar de tv middels een chromecast. Maar kan ook met hetzelfde account inloggen via het tv menu.
Dat is ook het probleem niet.
Het probleem is dat vereeeeeeselijk trage tv- menu. Maar er zit niets anders op dan te wachten olp de update, of KPN eruit te knikkeren. Alleen is Ziggo nog waardelozer. Dus overweeg ik een retegoed internet aansluiting en vervolgens mijn favoriete programma's via één van de vele beschikbare apps te streamen.
Als het goed is krijgen we binnenkort allemaal een update en dan moet het menu weer werken zoals het hoort.
Ik heb geen smart tv, dus gebruik de netflix via het tv-menu. Inmiddels heb ik het wel opgevangen door een chromecast te gebruiken en netflix op mn telefoon aan te zetten.
Maar daar betaal ik natuutlijk geen duur kpn abbonement voor, om alles via internet ol te lossen.
Maar misschien is dat wel het beste, alkeen snel internet en alles streamen via chromecast. Scheelt snel €40,- per maand en de irritatie van het slecht functioneren van de KPN apparatuur.
Ik heb wel een apart netflix abbo, vandaar dat ik het kan streamen van mn telefoon naar de tv middels een chromecast. Maar kan ook met hetzelfde account inloggen via het tv menu.
Het probleem is dat vereeeeeeselijk trage tv- menu. Maar er zit niets anders op dan te wachten olp de update, of KPN eruit te knikkeren. Alleen is Ziggo nog waardelozer. Dus overweeg ik een retegoed internet aansluiting em vervolgens mijn favoriete programma's via één van de vele beschikbare apps te streamen.
Ik heb wel een apart Netflix abbo, vandaar dat ik het kan streamen van mn telefoon naar de tv middels een chromecast. Maar kan ook met hetzelfde account inloggen via het tv menu.
Het probleem is dat vereeeeeeselijk trage tv- menu. Maar er zit niets anders op dan te wachten olp de update, of KPN eruit te knikkeren. Alleen is Ziggo nog waardelozer. Dus overweeg ik een retegoed internet aansluiting en vervolgens mijn favoriete programma's via één van de vele beschikbare apps te streamen.
Als het goed is krijgen we binnenkort allemaal een update en dan moet het menu weer werken zoals het hoort.
De update wordt vanaf vandaag, 7 januari 2020, uitgerold.
En moet uiterlijk 20 januari bij iedereen erop staan.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.