Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord Box12

• 31 maart 2021
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

egelantier86
Topper
Forum|alt.badge.img

Vanmorgen is er een monteur geweest om glasvezel+Internet+TV aan te sluiten. Ik wil nu wat inlogwijzigingen aanbrengen maar het admin wachtwoord op de achterzijde van het modem werkt niet.

Beste antwoord door Pioneer10

Mogelijk dat de monteur het wachtwoord heeft aangepast bij de installatie?

Als alles normaal standaard is aangesloten dan is het makkelijkste het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Het admin wachtwoord word dan ook terug gezet naar die op de achterzijde staat.

Je kunt de kpn servicetool gebruiken (optie 2 op deze pagina)
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Pioneer10
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2021

Mogelijk dat de monteur het wachtwoord heeft aangepast bij de installatie?

Als alles normaal standaard is aangesloten dan is het makkelijkste het modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Het admin wachtwoord word dan ook terug gezet naar die op de achterzijde staat.

Je kunt de kpn servicetool gebruiken (optie 2 op deze pagina)
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @egelantier86. Ik zie dat @Pioneer10 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

egelantier86
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 23 reacties
  • 8 april 2021

Sorry voor de late reactie. Het wijzigen van het wachtwoord is gelukt. Maar nu iets anders. Kan het dat browsers de wachtwoorden anders verwerken. Op Safari en Edge log ik in met het ingestelde wachtwoord, maar Firefox doet niet mee. Komt dat vaker voor of moet ik nog iets veranderen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Geen probleem hoor. Goed om te lezen dat het wijzigen van het wachtwoord is gelukt. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of Firefox jouw wachtwoorden anders onthoudt. Op deze pagina van Firefox lees je hoe je wachtwoorden kan wijzigen. Wellicht heb je daar iets aan.