Maanden geleden deed ik een oproep met betrekking op het benaderen van de experiabox, deze was niet meer te benaderen daar het certificaat was verlopen. deze vraag deed ik naar aanleiding van het regelmatig weg vallen van wifi en haperen kabel internet. Tot op heden heb ik nog steeds geen goede oplossing gekregen, laat staan antwoord op mijn probleem. Zeker daar er van huis uit gewerkt wordt is een constant en stabiele verbinding cruciaal. Kpn geef mij een gedegen oplossing!
Beantwoord
Wegvallende verbinding (bedraad en wifi) op Experia Box V10
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi
Kun je toelichten hoe de lampjes op je experiabox branden als de verbinding wegvalt en hoe je je netwerk hebt ingericht? Gebruik je naast de experiabox nog andere netwerkapparatuur?
Ik kijk ook graag even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.